Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har akkurat samme problemet selv...

Var ikke så ille før vi fikk nr 2 for snart 4 uker siden, men nå har det tatt helt av. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre for hun hører ikke på meg!

Har du flere barn også?

Har du noen gode råd eller tips for å takle dette bedre?

Var hun sånn før babyen kom også?

Har lagt ut innlegget søskensjalusi, ligner det på ditt tilfelle også?

Blir helt rådvill jeg. Ikke noe koselig i det hele tatt =(

var sånn før og men etter hun ble storesøster ble hun mye verre. vi har prøvd alt. tror rett og slett de bare må finne ut av de sjøl. vokse de av seg på en måte. alt me unger går jo i perioder bare at denne har vært ekstremt lang.............

Kjenner igjen dette, ja.

Jeg vet ikke helt, men hos oss ser vi jo tydelig at det tar cirka 1,5 tim. for jenta vår å "komme ned på bakken" etter at hun har vært i barnehagen. Hun roper når hun prater og det virker som om det er masse "løse tråder" i hodet på henne som skal festes et eller annet sted i løpet av kvelden...

(Hun er i bhagen mellom 5 og 6 timer)

Har ikke lyst å legge hele skylden på barnehagen, men jeg kan ikke unngå å se at hun er mye mer harmonisk (og hun smelter mye bedre inn i familien) når hun har hatt ferie fra barnehagen en lengre tid. Det la jeg så godt merke til sist gang vi var på ferie (i febr.) en hel måned. Det var slik at jeg gruet meg for å putte henne i barnehagen når vi kom tilbake.

Annonse

Vi sliter veldig når jenta kommer hjem fra besøk, f.eks overnatting hos besteforeldrene. Da er hun helt i 100, men skal legge merke til ang b.hagen også, kanskje det er bedre om jeg har henne litt mer hjemme en periode når jeg orker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...