Gå til innhold

Juni: hostesaft??

Gjest

Anbefalte innlegg

noen her som vet om disse små kan få hostesaft?? Marcus hoster til han brekker seg og det er masse slim. Tenkte at slimløsende må være tingen for han nå.. Tenkte meg på apoteket men er det noen som vet det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Håvard fikk hostesaft tidligere i vinter - da fikk han Efedrin via legen. Synes vel ikke at det hjalp så veldig på han, men det går altså an med hostesaft til små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du får kjøpt hostesaft/slimløsende til så små barn uten resept fra lege. Sander hostet og var veldig tett i brystet for ca. 1 måned siden. Vi dro til lege som ga oss resept på Efedrin, men det hadde nesten ingen effekt. Så fikk han prøve Bricanyl mikstur, og da ble han raskt mye bedre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gitt Leah vanlig hostesaft kjøpt på butikken vi da... Stod på flaska at hun kunne få. Men brukte bare to ganger da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed av legen at solvipect var helt greit å bruke på de små!! Har brukt efedrin ved falsk krupp, men det er mer en forebyggende medisin...og de kan bli kjempe hyper av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk anbefalt solvipect idag så den kjøpte jeg så får vi se om det hjelper. han er mye bedre og har nesten ikke feber lenger... deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre har vært forkjølet og hostet i det siste.

Var på helsekost og kjøpte Kan-Jang,- slimløsende og immunstyrkende mixtur.

Supert!! Det løser opp i brystet så ikke slimet "setter seg".

Jeg gir en minimal dose blandet med vann. Det blir bare en liten munnfull, så det er ikke noe problem å gi det.

Denne mixturen bruker vi alltid hjemme hos oss når noen er forkjølet og hoster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...