Gå til innhold

Vaksine(samme som vaksinedebatten)

Anbefalte innlegg

Mye diskusjon om den nye vaksinen mot hjernehinnebetennelse. Er veldig usikker på om vi skal ta den eller ikke, har fått resept og time på helsestasjonen...Men fortsatt veldig usikker. Er det mange som har tatt den her inne? Er ikke i mot å vaksinere, datteren min har fått alle de andre vaksinene, men denne er helt ny her i landet og vet ikke bivirkningene av den.

Noen som har tatt den som vil dele sitt syn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4730489-vaksinesamme-som-vaksinedebatten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har tatt den vi.

Bare tull at man ikke vet bivirkning på den ! Den er testet ut i maaaaange år... Dessuten er den i vaksinasjons-program i andre land. Vi turte ikke ta sjansen på å ikke ta den ! Vet aldri...

Merket INGEN bivirkninger heller.

Har lest om flere her inne som har valgt å ikke ta den av den enkle grunn at fastlegene dems ikke anbefaler det og ikke ville tatt den på egne barn. De vet ikke nok om bivirkninger og den beskytter ikke mot den farligste hjernehinnebetennelsen uansett...

Jenta mi har fått vaksinene i vaksineprogrammet men sprøyter ikke i mer gift enn jeg må..

Argh!!! Kjenner jeg blir ganske provosert over hvor svake argumenter noen har får å ikke sette denne vaksinen!!!! Hva er den farligste hjernehinnebetennnelsen hvis du vet det???

Jeg ville samlet all riktig fakta om denne vaksinen (prevenar) før jeg hadde tatt den endelige avgjørelsen og ikke hva andre har sagt og hørt av noen....

Datteren min holdte på å dø av pneumokokkmeningitt, som vaksinen beskytter mot. Og det forekommer at barn dør innen 24 timer etter symptomene vises. Da hjelper det lite med antibiotika.

Så ikke kom å si at den ikke er farlig!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...