Gå til innhold

Super Nova baby call.......

Anbefalte innlegg

Hei

Er på påsketur og soverommet til jenta vår er rett over stua, har dekning. Men det skurrer i den hele tiden. Å som det irriterer meg. Uansett hva jeg gjør så skurrer det.... Noen som har opplevd det samme? Er tråløst nettverk her, kan det lage så mye forstyrrelser. Har det hjemme og men ikke lagt merke til at den har skurret sånn, men bruker den ikke mye hjemme heller. Det er nå jeg har behov for den, og typisk så må det være noe galt....

Noen gode forslag jeg kan prøve, som jeg kanskje ikke har prøvd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4729927-super-nova-baby-call/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden ingen har svart deg, kan jo jeg forsøke meg... dere har selvsagt prøvd å skifte kanal? Ellers hadde vi samme erfaring med super novaen; den plukket opp signaler og forstyrrelser fra omgivelsene (vi bor nær skipsleia og merket på babycallen når skip passerte!), og ingenting hjalp. Så da er det kanskje ikke så mye å gjøre... annet enn å prøve å skifte kanal, flytte mottakeren til et annet sted av rommet (ikke i nærheten av radio, pc, tv eller lignende)

God påske!

Vi har også plagdes av og på med dette. Den slår inn, og durer hele tiden. Da har vi funnet ut at det hjelper, som regel i alle fall, å ta ut begge batteriene noen ganger. Av og til hjelper det å bare gjøre det en gang, må prøve deg fram.

Har likevel tenkt å gå tilbake til forhandler for å klage. Er jo irriterende når den ikke virker som den skal hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...