Gå til innhold

Hebbie!!


Møøø

Anbefalte innlegg

Har vært en uke på Gran Canaria :) Ser at du har gått hen og blitt gravid mens jeg var borte!! GRATULERER!! Så moro da :) Har smuglest litt i din og Idefix sin tråd og fulgt med på testing... Ikke sikkert du husker meg, var litt inne på bli gravid i januar før jeg testa pos 1.feb. Ønsker deg masse lykke til vertfall!! Ble så glad på dine vegne jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren du er heldig !!! SYDEN .....jeg vil også ha ferie !!!

 

Takk takk.... :o)

Jeg husker deg - synes nicket ditt var så kult :o)

 

Er så veldig nervøs - er 4+1 og kjenner meg ikke gravid !!

Måtte ta en test i dag for å sjekke ;o)

Jepp....er det.....

 

Håper du hadde en dritkul tur !!! Heldiggrisen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deilig med en uke med sol og varme ja :o) Har ei datter på 2 år som storkosa seg veldig vertfall!! Og jeg ble jo så brun :o) Blir jo nesten aldri ordentlig brun, men nå er jeg jo gravid og da er det et eller annet som gjør at pigmentene mine tar til seg mer farge. Følte meg ganske vinterblek....

 

Leste historien din, var jo skikkelig solskinnshistorie da ;o) Ikke alle som finner ut at de er gravide på den måten ;o) Skjønner godt at det ikke har gått helt opp for deg enda, må liksom ha et par uker for virkelig å skjønne det... Så du skal ha UL om 1 mnd. Da går det nok virkelig opp for deg. Har ikke hatt tidlig UL jeg da, venter på rutine-UL om 2-3 uker... Har såvidt kjent liv da :o) Bare gled deg, du har mye bra i vente!! (og da ser vi bort fra alt som heter trøtthet og kvalme...)

 

Ha en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo ikke noen symptomer og tempen går opp og ned !!

Er nervøs og redd hele tiden....

Temper du ? Hvordan er tempen din eventuelt ?

Gleder meg til jeg er ihvertfall 2 måneder på vei og ihvertfall etter jeg har vært på UL og sett om jeg fortsatt er gravid..

Tok jo en test i går fordi tempen falt langt ned....sprang på do !

Fikk kjapt et klart kryss....men så kom jeg på at man har fortsatt HCG i kroppen etter en SA.....men jeg har ikke fått blødning ....

Er litt nervevrak for tiden....

 

Så herlig å være brun nå :o) Man føler seg sååå mye bedre da.

Jeg er så bleik nå at jeg lyser i mørket ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Sitter på nattevakt på jobb på blodbanken jeg :o) Rolig her, så da bim'er jeg litt... Har nesten ikke hatt noen symptomer jeg, ingen mensmurringer, ikke kvalme, var innmari trøtt fra ca uke 7-13 trur jeg det var, men ellers ingenting. Nesten ikke følt meg gravid... Sånn hadde jeg det sist jeg var gravid og. Får bare føle seg heldig og være glad så lenge man er i bra form :o) Jeg temper ikke, spiren satt på 1 forsøk begge gangene ;o), så jeg har sluppet å slite og da ikke tenkt på å tempe... Skjønner at du er litt nervøs, men du må bare slappe av. Når mor har det bra har babyen det bra vettu... Ikke være så engstelig, alt er nok i skjønneste orden ;o) Du kommer nok til å slappe mer av etter UL, men det er jo en stund til, så du må prøve å slappe av før det da kjære deg! Ikke sunt...

 

Lite symptomer nå og, fått en liten kul på magen og har som sagt såvidt kjent liv :o) Det var herlig det!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig du :o)

Er jo den perfekte rugekassen jo ;op

Blir lett gravid og er frisk og rask !!

Kanskje jeg er heldig og ikke blir så dårlig -har hatt stikkinger i sida så nå jobbes det på spreng..

Og jeg har bestemt meg å være positiv og kose meg .... skjer det så skjer det....da er det ment av skjebnen...

 

Så kjipt å jobbe på natta da...

Forresten trodde ikke dere fikk lov til det når man var gravid. Leste en plass at ei jente ble sykemeldt med en gang legen fant ut hun jobbet skift på natten. Hun hadde ikke noe valg -fordi det var viktig for jenta å sove på natten..

 

hehehehe....du bimmer på den verste tida da. Begynner alltid å bli rolig fra 21-22 tiden...

 

Ha en fin vakt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

På nattevakt igjen jeg vettu, nr 3 nå, så har jeg 1 uke påskefri :o) Har hvilende nattevakt, så jeg kan sove fra 2-6, men er det rolig sover jeg ofte fra 24-6.45... (hvis jeg kommer meg løs fra Bim da...;o)) Det blir jo nesten som en natt hjemme, så det går helt greit. Vet man kan slippe nattejobbing dersom man syns det er belastende, men jeg syns det er verre å gå dagen... Har ei jente på 2 år, så det er fint å være hjemme med henne på dagen :o) Har i snitt 1 natt i uka, så det går bra.

 

Maskina vår hjemme er så treg at jeg prøver å passe på å oppdatere meg på bim når jeg er på jobb... Men nå skal jeg jo ikke hit på 1 uke, så da må jeg nok holde ut med maskina hjemme :o) Skal kjøpe oss ny maskin når babyen kommer, maskina står nemlig på 2-åringens rom nå og det er jo oftest når hun har lagt seg at vi får tid til å surfe på nettet, litt upraktisk ja... Skal kjøpe bærbar! Det blir bra trur jeg :o)

 

Ringte fødepoliklinikken i går da, for å høre om de hadde fått henvisning til UL på meg. De hadde det, men hadde ikke satt opp timer for mai enda, så jeg får vente i spenning til over påske før jeg vet når jeg får time... Mannen min trur det er ei jente til, mens jeg trur det er en gutt. Ringtesten viser gutt og den viste jente sist... Men formen er jo helt lik, så det skulle jo tilsi ei ny jente... Men men, det er jo ikke så farlig, bare det er en frisk liten spire d er inne ;o)

 

God natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma mø :o)

Så bra at det ikke er flere nattevakter - så det ikke går utover deg og din lille spire :o)

Er jo kjempegreit å ha hele dagen med jenta di - og sove og få betalt for det :o)

 

Er kjempegreit med laptop !! Vi har pc'er på kontoret, men jeg bruker heller laptopen til sambo fordi da kan jeg sitte inne i stua, mens jeg ser på tv og er med ham hele kvelden..Vi har trådløst nettverk - det må dere få dere - kjempepraktisk ! Ble så stusselig å sitte på kontoret alene hele kvelden....

 

Så spennende - håper du får det tidlig i mai da ;o)

Jeg tror jeg får jente fordi jeg bruker babycomp og da legger jeg inn når jeg har sex og den klaffet med EL som visstnok var 27 mars og da hadde vi sex 26 mars. Og det lyser ei jente på meg nå....Så sambo får viljen sin - det var det han ville ha først. Jeg vil bare ha en baby, men er litt gammeldags av meg og har det i bakhodet at man må ha en gutt først...Vet ikke hvorfor.....

Men som du sa - det viktigste er en frisk liten spire :o)

Kan fortsatt ikke forstå at noe skjer i magen min......Tenker mye på at det er ikke så lenge siden befruktningen skjedde i meg - uten at jeg visste det - trodde ikke det ville skje noe sist måned....Og at det nå skal komme et menneske ut av meg :o)

Er første gang jeg er gravid i det hele tatt da :o) Er en så rar følelse !

Går og småler for meg selv ..hehehe....fordi jeg har en hemmelighet i magen ;o)

 

Håper du får en kjempefin påskeuke !

Jeg skal bruke fridagene til å bli kvitt siste lille hosteanfall og sove skikkelig. I natt så hadde jeg min første natt uten for mye våkning :o)

Våkna bare en gang kl.4 i natt og fikk et hosteanfall og måtte tisse.

De siste dagene så må jeg tisse hele tiden - og masse. Våkna flere ganger om natten fordi jeg måtte tisse og hadde hosteanfall hele natten. Så jeg føler meg mer uthvilt i dag og temperaturen min gikk høyt opp :o) Har vært litt engstelig siden tempen gikk langt ned, men regner med det er fordi jeg lå flere netter og ikke sov skikkelig og var urolig fordi jeg snudde meg fra side til side fordi det kribla i halsen hele tiden...

Hører vel fra deg i påsken :o) hehehehe...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da er jeg hjemme fra jobb. Skal egentlig vaske til påske og pakke til påsketuren, men måtte bare innom her en tur først... Rart hvor avhengig man blir av et nettsted. :o) Svigers har campingvogn med spikertelt på Golsfjellet, så vi skal dit i dag og blir til fredag. Veslesnuppa storkoser seg vertfall der :o) Men om det bare er for at hun har mamma og pappas fulle oppmerksomhet hele tida vet jeg ikke ;o) Hun er veldig snill da, sover til 9-10 på morgenen. Mamma syns det er helt greit :o)

 

Du får nyte fridagene og slappe av du da, viktig å være uthvilt! Blir så sliten hvis man ikke får nok søvn... Håper du blir frisk og da :o) Og at kvalmen fortsatt holder seg unna...

 

Bør vel gjøre litt her, ikke sååå lenge til vi skal dra... Koselig å "snakke" med deg ;o) Fortsatt GOD PÅSKE! .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallaisen :o)

 

så kjekt det blir å dra på tur :o) Jeg vil bare være hjemme og slappe av...

Kanskje det ER at hun får oppmerksomheten deres...hehehhe og fordi det er gøy på tur !! hahahaha......

Håper mine barn sover lenge på morgenen :o) hadde vært herlig det !

 

Har blitt veldig mye bedre i dag - så det ser ut som det blir noen skikkelig herlige fridager som frisk !!

Har begynt å bli en anelse kvalm etter jeg har spist og får litt mageknipe......

 

Ha en kjempefin tur !!

så snakkes vi snart :o)

 

Synes det er koselig å skravle med deg også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi vel hjemme fra påsketuren. Hadde det koselig, selv om vi fikk påskeværet da vi kom hjem :o) Er bare innom her en liten snartur nå, vi skal snart på besøk til mannens søskenbarn som har 2 barn på 1 og 3 år, så da får snuppa lekt litt :o) Var innom og leverte selvangivelsen og måtte jo innom her en tur og :o) Får igjen 3500 kr i år, greit med litt ekstra til ferien :o)

 

åssen er formen da? Min er fortsatt strålende, jeg er jo annengangs, så magen begynner virkelig å komme nå, ingen bukser som passer lenger... Må nok finne mammabuksene snart... Husker jeg venta leeenge på magen sist jeg var gravid.

 

Må gå nå, får skravle mer senere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du hadde en fin påsketur !! Kan tenke meg jenta di hadde det kjempekos :o)

Jeg har hatt en bedriten ferie.....sambo ble lurt til å være med å pusse opp en leilighet. Han skulle bare tapetsere og ender med å rive panel, pusse, tapetsere og legge gulv....Brukte 2 dager på dette - og han hadde med han ene fordi han ikke kunne sove på rommet sitt.

Var ganske furten da.....

Ellers har vi sløva på sofaen og sett på tv....

 

Hmmm...greit å vite med magen....gleder meg til jeg får - for da kan man ihvertfall se at jeg er gravid. Jeg føler meg mer gravid - har fått mer symptomer. Får halsbrann, kvalme, ømme brystvorter og stikkinger i siden....har nå sett at jeg har fått større, mørkere felt og hovnere :o)

Temper du ? Eller gjorde du det før du ble gravid ?

Jeg gjør det og tempen har sunket mer og mer....i dag var den laaaangt nede og ble skikkelig bekymra og redd....men noen her inne sa at det er ikke alle som får kjempehøye temperaturer og hun fikk også lave temperaturer og slutta - for det gjorde henne nervøs....

Så nå skal jeg og slutte å tempe......

Bra at du er frisk og rask enda - håper det holder seg slik hele svangerskapet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært inne på boligpartner og drømt meg bort litt... har så lyst på nytt hus... Nå bor vi et slikt typisk 50-tallshus. Kvadratisk med lite bad... Har bare 2 soverom og, men mulighet for å innrede et til da. Vi har veldig lyst til å bygge på 1/3 til på huset og få det akkurat slik vi vil. Et av husene boligpartner har ligner veldig på slik vi vil ha det... Men mannen min har ikke noe lyst til å ta opp så mye lån da, så nå sparer vi for harde livet. Han har lovet meg at vi skal begynne før vi blir 30 da, og det er jo bare 2 år til, så vi begynner vel kanskje neste vår håper jeg! Har ingen veranda heller nå og er det noe jeg savner så er det det!!

 

Skifter uke på mandag, så nå er jeg 15+0! Og bare 3,5 uke til UL! Vet ikke om jeg har fortalt deg det, men mannen min (jeg er IKKE enig) vil ikke at vi skal fortelle den glade nyheten enda, han synes det er så kjedelig å få vite om gravide så tidlig, for da går de så lenge gravide... Så jeg må holde det skjult til UL! Gjett om jeg har nedtelling... Det hadde ikke gått om jeg ikke hadde hatt BIM vertfall. Har jo behov for å prate litt om graviditeten med andre enn mannen min liksom... Noen få vet da, noen har sett det... Rart ikke flere har det egentlig, men de tør vel ikke spørre for ikke å fornærme meg om de tar feil... Så nå går jeg her med altfor trange bukser og vide gensere... Litt irritert på mannen min ja... Men vi må jo være enige og da... Så jeg får klare å holde meg 3.5 uke til da.. Sist trur jeg vi sa det uke 7-8, så det er litt forskjell nå... Skal feire snuppas 2-årsdag til helga og da kommer jo hele familien. Håper noen kommenterer det da... (for jeg får lov å si det om noen spør rett ut...)

 

Temper ikke jeg, nei. Spiren satt jo på 1.forsøk, så jeg fikk liksom aldri tid til å tenke på det... Hørtes lurt ut å slutte siden den har gått litt ned ja! Sikkert helt normalt! Dumt du har blitt kvalm da :o( Får håpe du ikke blir veldig plaget da. Svigerinna mi ble innlagt for hun fikk ikke i seg mat... Gikk over i uke 12 trur jeg. Jeg hadde snev av kvalme et par dager bare da jeg var gravid med nr 1, ingenting nå :o) Veldig glad for det! Nok med trøttheten syns jeg...

 

Ha en fortsatt fin 2.påskedag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal begynne å bygge til sommeren hvis alt går etter planen...

Blir stress å bygge hus midt oppi dette babystyret :o)

 

Så heldig du er så langt på vei - gleder meg til jeg er det !!!!

Tida går så tregt.....

Jeg har allerede sagt det til den nærmeste familien - gjorde det samme dag. Men så snart jeg har nådd 3 måneder så forteller jeg venninnene mine. Er noen av kompisene til sambo vet det - han klarte ikke holde kjeft... Du får hinte godt til dem uten å bli røpet hehehehe ;op

 

jeg er ikke mye kvalm, bare litt av og til - så jeg er heldig....Men jeg vet ikke hvordan det kommer til å være om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vet ikke om det blir noe bedre å bygge med en 2 åring og en baby... Men alt går bare en er innstilt på det trur jeg. Håper det vertfall.. :o)

 

Snuppa har akkurat vært med bestefar og kjørt "takkebil" (lastebil). Var så fornøyd da bestefar sa hun kunne få være med! Vinket gladelig farvel til mamma... :o) Og så fikk jeg gått meg en tur før hu la seg for en gangs skyld!

 

Har tatt mitt første magebilde i dag :o) Var ikke noe flink til det sist, måtte lete for å finne noen gravidbilder for å ha i albumet til vesla... Men nå skal det være i orden :o) Syns de siste ukene har gått veldig fort. Ukene frem til uke 12 gikk veldig sakte, men nå går det unna... Og så har jeg jo da veldig nedtelling til UL, så det kommer vel til å gjøre at tida går sakte... Skal feire snuppas 2-årsdag i helga, så da går nok tida vertfall. Og så jobber jeg jo 100% så jeg har egentlig nok å finne på...

 

Er forresten fra Gjøvik og er 27 år ;o)

 

Får vel finne litt kveldsmat til "takkebil"-kjøreren min :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok bra :o) Er ikke så mye jeg kan gjøre heller og jeg har lest at jeg kan male - må bruke en filtermaske og lufte godt !!

 

Så kjekt for jenta di å være med bestefar :o)

Min svigerfar kjører lastebil også :o) Og maser om at vi skal være med ham på tur...hehehe.....når jeg får ut babyen så kan hun/han være med når den blir eldre....

 

Gleder meg til jeg skal begynne å ta magebilder og se gravid ut....

Føler og ser ikke gravid ut...trenger litt bekreftelse nå ja....

Heldigvis går ukene fort - tar måned for måned så det ikke virker så lenge... :o)

 

Må mate hardt arbeidende "takkebil" kjørere ;op viktig det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Da er jeg tilbake på nett! Blir sprø av data'n hjemme, den er så utrolig treg! Og så har jeg kanskje svart på innlegget, men så kaster den meg ut av internett når jeg trykker lagre... Så jeg har ikke fått vært her inne på ei stund.. I tillegg har jeg dratt på meg en kraftig forkjølelse :o'( Trur nesten jeg har fått halsbetennelse. Sov nesten ikke i natt, skikkelig vondt i halsen. Ringte legen i dag tidlig da, så jeg fikk time, men syns det bedra seg utpå dagen, så jeg avbestilte den... Vil helst ikke ha antibiotika heller.. Og så har jeg den uvanen at jeg til tider er litt for pliktoppfyllende, så nå sitter jeg da på jobb.... Var innom Rimi og hamstra Fischermans friend og håper på ei rolig vakt...

 

Bra med deg da? Formen bra? Skal til legen på 2.ktr på torsdag. Gleder meg, for da får jeg høre hjertelyden :o) Fikk tips her inne om å ta opp på mobilen, så det skal jeg gjøre. Da kan jeg høre den lille igjen og igjen og igjen... Og så kan jeg sende den på MMS sammen med UL-bildet, når jeg har vært på UL og endelig kan fortelle nyheten!!

 

Snuppa vår blir 2 i mårra da. Må gjøre litt ekstra stas på henne da :o) Vi feira i helga. Ble litt slitsomt i går. Har stor familie, så vi var 18 voksne og 6 barn (1-6 år) Når jeg da ikke var helt i form + at jeg er gravid må jeg si jeg var litt glad da de dro ja... Var jo koselig da! Men litt slitsomt og...

 

Får vel knaske litt mer Fisherman og re opp senga jeg vel... Satse på at jeg får sove litt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

Var borte fra BIM i hele går - var skikkelig kvalm hele dagen .....

Er det nå også :o(

 

Så kjipt å være syk - var det selv for halvannen uke siden. Heldigvis for påsken så fikk jeg sovet ut og bli helt frisk !

Men det beste du kan gjøre for deg selv er å ta det med ro og ikke jobbe for mye - enda det er å sitte i ro.....

 

Så heldig du er å få høre hjertelyden på torsdag :o)

Jeg skal til UL 4 mai - så jeg håper at spiren lever (bør det siden jeg er så kvalm !!! ) og se et hjerte som banker. Smart det med mobil - det skal jeg også gjøre.

 

Gratulerer med snuppa di :o) Stor jente nå !!

Skjønner hva du mener med at ting er litt slitsomt nå - føler meg helt handicappa. Kan ikke gjøre så mye før jeg blir helt sliten og synes ting er masete.....

 

God bedring - håper du snart blir frisk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

 

På jobb igjen :o) Formen er heldigvis mye bedre i dag da. Har bare slappa av i hele dag, snuppa fikk ingen aktiv mamma på bursdagen sin vertfall... Men hu sov litt på fanget mitt da jeg sov hu å da, så vi kosa oss :o) Hadde en rolig nattevakt natt til i dag, så jeg håper denne blir like rolig.

 

4.mai er jo bare en uke til da :o) Blir spennende!! Må få høre åssen det går da :o)

 

Dumt du er kvalm da. Ikke noe bra det, slitsomt. Ikke orker en noe og ikke har en ork til å gjøre noe :o( Håper det blir kortvarig da. Du får bare se frem til 12.uke.. Spise ofte og lite, er det ikke det man anbefaler?

 

Får se om lab'n har tatt noen prøver til meg jeg da, eller om jeg kan krype til sengs :o) Greit å sove med betaling! I natt sov jeg da fra 00-6.45. Hadde nok ikke fått sovi så mye lenger hjemme om jeg skulle hadd dagvakt...

 

Vi snakkes! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare vært litt morgenkvalm til nå...men det forsvinner heldigvis når jeg har fått i meg litt mat.

Siden jeg skal spise ofte og lite så prøver jeg å ta de små mellommåltidene med frukt...et sunnere alternativ ;o)

 

Håper uka går fort - er veldig spent på resultatet.

Håper jeg ikke blir satt tilbake igjen...det blir kjipt.

 

Så søtt at dere sov sammen :o)

Og bra at du har blitt bedre....er ikke verre å måtte hangle på jobb når man egentlig burde ligge i senga og sove.....

 

Har du spes å gjøre til helga ??

Er jo langhelg - fri på mandag :o)

Liker disse langhelgene jeg :o)

Vi har ikke noen planer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i syvende himmel jeg, for jeg har vært hos legen og hørt hjertelyden!!! :o) Fikk nesten tårer i øyne da jeg hørte den etterlengtede lyden :o) Bare gled deg til UL hvor du får se et lite bankende hjerte!! Tok den opp på mobilen da, så jeg har fått hørt på den maange ganger allerede!! :o) Går bare rundt her og smiler jeg nå!!

 

Nå jobber jo jeg i helsevesenet og vi har jo ikke fri selv om alle andre har det... :o( Men jeg har faktisk fri til helga, inkl mandag!! Vi skal i bursdag på søndag da. Gikk på svangerskapskurs da jeg var gravid sist, 7 av de 8 parene som var med møtes første søndag i hver mnd. Det er kjempekoselig å holde kontakten med dem!! Da vi hadde permisjon møttes vi hver/annenhver uke, men nå som de fleste jobber igjen er det blitt 1. søndag i mnd. Ikke alle kan hver gang, men noen kan som regel. I disse dager blir jo barna våre 2 år, så vi skal i år, som i fjor ha en liten fellesbursdag med pølser til barna... Er veldig greit å ha noen kjente med barn på samme alder! Greit å dele diverse erfaringer!! Og barna syns jo det er gøy å leke sammen da!! Så vi skal treffe dem på søndag. Ellers skal vi nok bare slappe av. Værmeldingene ser jo ikke særlig lovende ut da... Ikke for indre Østlandet vertfall... Er ikke blitt kvitt snøen enda heller, så jeg håper den snart forsvinner. Det er jo snart mai!!!

 

Bra kvalmen holder seg til morgenen da og forsvinner! :o) Fornuftig med frukt som mellommåltid ja, innimellom er det litt for lettvint (og godt) med en sjokolade....

 

Nei, jeg får vel kanskje jobbe litt... Ligger visst et par prosedyrer og venter på skriving med frist 1.mai... Bør vel kanskje begynne med de snart... Hvis jeg kommer meg ned fra skyene da... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du fikk høre hjertelyden og har tatt den opp på mobilen så du kan høre den uansett hvor du er henne :o)

Gleder meg masse til det blir min tur !!

 

Så kult at dere fortsatt har kontakt og arrangerer slikt !

Vi har blitt en gjeng på 4 stk som prøver å møtes i ny og ne...og nå har det blitt flere som har hengt seg på - så det blir gøy. Håper vi klarer å holde kontakten og møtes.

 

Her borte er så og si all snøen borte :o)

Kjempeherlig !! Varmt og godt - nesten sommer allerede :o)

 

Håper du får en kjempefin vakt !!!

Kos deg masse og vær oppi skyene dine lenge du ;op

 

Jeg sitter og venter på et kjedelig møte som skal vare til ikveld.... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ferdig med det kjedelige møtet ditt nå? Kommet meg hjem til den treeege data'n min jeg da... Snuppa sover hos bestemor og bestefar i natt, så jeg måtte bare innom her en liten tur... :o) Skal på dagvakt i mårra, så jeg bør nok finne senga snart da...

 

Fikk hørt masse på den lille mens jeg skrev kjedelig prosedyre på jobb i stad da... måtte jo ha noen hørepauser underveis... Trur babyen skjønte at mamma var glad i dag, for jeg har kjent ekstra mye liv i kveld... :o)

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....heldigvis så varte ikke møtet så lenge i går :o)

Passer meg helt fint det...

Gjett om jeg skal høre på min mobil etter første UL med hjertelyd !!!!

Så hver gang du føler deg nedfor eller noe slikt så kan du bare høre på mobilen din så blir du glad :o)

 

Fy søren - fikk vite at sambo har hatt kontakt med venner igår og fortalt til enda flere !! Og jeg som trodde jeg var den som hadde problemer å holde hemmeligheter......Jeg føler meg ikke særlig gravid lengre, merker nesten ingen symptomer - så da er det kjipt om det ikke er noe lengre og han annonserer dette til alle vennene hans.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Sjelden jeg er inne her så tidlig, men det er faktisk så rolig på jobb i dag at jeg har kontordag. Er sjef for tapping og produksjon på blodbanken, så det er alltids litt papirarbeid å gjøre... Har akkurat frigitt en stor bunke med nye blodgivere, så nå får vi noen nye stakkarer og kaste oss over... ;o)

 

Min kjære fikk høre hjertelyden i dag da. Han er ikke riktig så ivrig som meg, men det bedrer seg nok etter UL tenker jeg. Vertfall var det sånn sist. Da går det liksom virkelig opp for han at det er en baby der inne. Han kjenner jo ikke alle forandringene på kroppen sin... Og han kjenner jo ikke den lille som sparker til mamma'n sin :o) Om noen uker så vil h*n nok sparke til pappa og. Han trur det er ei jente da, men jeg trur det er en gutt... Blir spennende å se på UL vertfall!

 

Har enda ikke fortalt det til så mange vi da... Svigermor vet ikke noe heller... Men hu har nok mistanke, men tør ikke spørre. Er jo ikke moro å fornærme noen om man tar feil da... Men nå har jeg ingen klær å bruke som skjuler magen lenger, så jeg tviler på at vi får holdt det skjult 2 uker til. Skal servere i 50-årslag neste lørdag (svigers er blant gjestene) og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Kan liksom ikke stille i tykk vid genser da... Og så synger jeg i kor med bl.a mine 2 eldste søstre og vi skal ha konsert neste søndag... Ikke noe å ha på meg da heller... For meg kan godt alle få vite det! Gjør ikkenoe. Jeg gjør ingenting for å skjule magen lenger vertfall! Er jo kjempestolt av den da!! En fin liten mage.. :o) Bare gled deg!! Og ikke vær redd, følte meg nesten ikke gravid i førsten jeg heller. Når du kommer på UL på torsdag får du nok helt sikkert se et lite bankende hjerte!! Tipper du nok får tårer i øynene da ja... Helt utrolig at det vokser og spirer et nytt liv inni din mage... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...