Gå til innhold

April: Var på fest i går og hva skjer??? Jo, mitt livs verste mareritt!! *flaut*

Anbefalte innlegg

Fant ut da klokka var åtte at jeg skulle ta meg en fest da ungene var på overnatting hos mormoren og mannen er bortreist. Hoppa i dusjen og gjorde meg klar og ankom festen helt alene (nokså edru) som var på en lokal mc klubb. Jeg traff heldigvis kjentfolk der inne og skulle være med en kompis å danse. Vi danset til en rolig sang men etter det kom det en skikkelig rocka en og jeg kastet meg ut i dansen med stor iver. Og da skjer det som ikke skal skje; midt i hopp og sprett og skingrende synging, der ryker bh`en!!!!!!!!! Å nei å nei, jeg lover dere, jeg har IKKE silikon og etter to barn går det sørover det meste.

Jeg løp ut på doen men kunne bare konstatere at det ikke var mulig å fikse den på noe vis. Tok den med meg ut til ei bekjent jeg hadde truffet der og sammen ble vi enige om å prøve på det umulige; altså å fikse den. Og jammen klarte vi det ikke, med en stiftemaskin!!!!!! Hehehe, ble ganske mye fnising etterhvert (og enda mere øl) og vips; der var den i orden! Så da varte festen enda litt lenger. Klokken halv fem sparket jeg av meg skoene hjemme og kastet bh`en i bosset, hehehe....

Jaja, det endte jo godt da, heldigvis!! :o)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...