Gå til innhold

har babyen vert på overnatting?

Anbefalte innlegg

For første gang etter at vesla ble født for et halvt år siden, har hun vert borte på overnatting. Hun har lagt hos besteforeldrene sine og hun har vert kjempesnill og sovet nesten to timer lengre enn vanlig i dag tidlig! Jeg & sambo var ute i går, godt å få luftet seg litt også.. I dag tidlig var jeg våken i syvtiden som vanlig, og bare ventet på å høre pludder fra babysengen. Litt trist på en måte å våkne opp uten henne, men såå deilig å være bare oss den ene kvelden liksom, og morgenen :-) Noen andre som har latt knøttene sine vert borte på "lallings", og hvor gamle var dem, savnet dere dem helt ekstremt? Vesla ble nesten klemt flat når vi henta henne i dag, så hun var dypt savnet her ;-) *hihi*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4728700-har-babyen-vert-p%C3%A5-overnatting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja snuppa mi har vært på overnatting.

En gang hos foreldrene mine å noen ganger hos pappaen sin.

Gått kjempefint alle gangene...sover hele natta borte, men aldri hjemme..hehe...sikkert fordi hun har fått mme, men hjemme hos meg får hun bare mm.

Hun sov hos pappaen sin i natt å det var trist å våkne opp uten henne ja :( men må bare vende meg til det, siden hun skal være borte fra meg annehver helg fra høsten av....det blir trist :( men kan ikke nekte henne å være hos pappaen sin heller da.

Men det er fryktelig godt å få dem tilbake ja.....jenta mi ble nesten klemt i hel idag ja..hehe...

marius var 8uker da han overnattet hos farmora si for 1.gang.. siden det har han vært der hver 2.uke.. det er sådeilig at hun har han den ene dagen og natta.. for da får vi slappet godt av her hjemme oxo.. trenger jo ikke gå ut hver gang man har barnefri:) marius er nå 4 1/2 mnd:)

JA!

Skreiv nettopp eit innlegg her for å fortelle at guten vår er på overnatting for første gong i natt. Og her sit eg på DiB i staden for å nyte friheten. Er ikkje så lett...

Fekk akkurat melding frå pappa om at lillegut søv enno, han pleier å våkne mellom 21.20 og 22.30. Flink baby! Det går nok greit :o)

snuppa her er 8 mnd og har ikke vært på overnatting ennå.. hun vil ikke ta flaske og er våken endel ganger på nattan.. håper på å få overnatting etterhvert! storesøster hadde vi barnevakt til når hun var 3 mnd, og det var litt deilig, men litt rart og tomt uten henne også..

Nei, ikke enda. Han er fire mnd. Men to ganger har vi hatt bv på overnatting mens vi har vært ute og da har han sovet på gjesterommet sammen med bv. Jeg synes det er mye mer betryggende sånn, da har jeg han i samme hus som meg når vi kommer hjem fra fest.

Da eldste var liten hadde vi ikke plass til bv hos oss, så hun var på overnatting allerde to mnd gammel hos mormoren sin. Ble hentet ganske tidlig dagen etter ja!! Etter det tok det lang tid før jeg klarte å ha henne vekke fra meg en natt.

Annonse

Hadde tulla på overnatting hos mine foreldre for første gang på lørdag. Hun er snart 11 mnd så det var nok på tide. Gubben og jeg var på fest og det var koselig å få litt tid sammen for nå er det lenge siden sist:-)

Hadde forresten gått kjempe fint.

Nei nei og atter nei:) Tror ikke jeg klarer det på en stund enda....han har vært hos andre en del ganger og jeg har ingen problem med å låne han bort litt, men han skal være hos meg når jeg våkner. Synes det er greit at jeg føler det sånn enda og gidder ikke presse det. Han er nå straks 8 mnd.

Men de dagene det er veldig slitsomt hadde det jo vært himmelsk hvis vi kunne ligge og dra oss sammen for en gangs skyld=)

Nei han har ikke vært på overnatting! Han har blitt passa sånn utover natta, da vi kom hjem ca 03.30. hylte han av all kraft mens svigermor bærte han frem og tilbake, etter et par sekunder i mine armer ble han rolig. Så fikk han puppen og sovnet. Kvelden etter våknet han halveis med jevne mellomrom bare for å kontrollere at jeg var der. Så det å overnatte må vi nok dessverre vente litt med. Hadde han vært snill og rolig den natten så hadde jeg slappet mere av med det å la han sove borte.

Næi!! gutten hær er 9 mnd nå, å ikke vert på overnatting ennå.. ikke til pappan sin en gang.. Han får pupp på natten ennå og læll korr my æ prøve å avvænn han den så e d bare en kamp uten like..vill ikke ta flaska. så bli ei god stund t han ska overnatt t nånn.. syns d e greit å ha han heim å æ da, siden æ e så husredd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...