Gå til innhold

Oktober: hei noen fra Trondheim her ?


sjøstjerne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg bor på Brundalen, har termin 26.10. Min første dette, så er litt spent. Er ikke fra Trondheim, men har bodd her i mange år, og blir nok værende her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla

Bor i malvik (hundhamaren) jeg da men det er jo bare 11 km fra trondheim.

Har mens termin 24 oktober men legen mener 27 oktober, spennende å høre på ul.

Dette er min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi :D bor i sentrum og har termin 24.10, og er 23 år. Har ingen barn fra før, så gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Æ bor på Moholt. Termin 3 okt. Har ei jente på snart 4 fra før.

E d forresten noen som vet om det selges kuult mammaklær i denne byen? Bortsett fra H&M da, lite utvalg der. Og vet om den på Leutenhaven og Solsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trondheim, ja :) Har en gutt på 2,5 år fra før, og har termin 28. oktober. Er for tiden sykemeldt siden jeg er så kvalm og slapp. Gleder meg til å få igjen min vanlige superenergi!

De mammaklærbutikkene jeg vet om er ZIP på Leütenhaven (som faktisk har fått inn noen lekre sommertopper og kjoler nå), Polarn O. Pyret på Solsiden, H&M (litt forskjellig utvalg på de ulike avdelingene) og Lindex på KBS-senteret (der har jeg ikke vært).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Nardo, er 26 år og har termin 31. oktober. Har ingen barn fra før, og gleder meg veldig. Siden det er så mange oktobermødre fra Trondheim her, så burde vi jo arrangere et treff etterhvert... Har forresten hørt at det skal komme mammaklær på Vero Moda i juni - passer perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere butikker med mammaklær ønskes velkommen! Vet du om det er alle Vera Moda-butikkene som tar inn, eller bare noen få?

 

Ellers var jeg og shoppet mammaklær til den store gullmedalje i går! Kjøpte mest på ZIP, der fikk jeg tak i masse flott sommertøy. (Skal snart på ferie til California, og trenger sommerklær.) Fikk kjøpt meg én piratbukse, én "høyvannsbukse"/midt på leggen i linstoff, to lekre sommertopper i grønnfarger (bl.a. med perlebroderi), ett skjørt og en sommerkjole. Så nå er det bare å vente på sola!

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hopp.

 

jeg er en 25 år gammel ranværing som har funnet meg en trønder. Bor rett over festninga. Har termin i slutten av oktober.

Vi gleder oss veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

Jeg er også fra Trondheim, og har termin i slutten av oktober... tror jeg, skal på privat UL mandag, så får vel vite mer nøyaktig da:)

Gleder oss til det! :)

Moro med så mange trøndere som skal ha i Oktober!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Da må jeg ta meg en tur på ZIP ja! Var innom for lenge sida og da var det bare kjedelige ting der. Men nå MÅ jeg bare ha nytt tøy. Bare uke 17, men føler meg svær. Og så er det konfirmasjon og 17 mai som kommer... Spennende om det blir mammaklær på Vera Moda da, er jo der jeg handler mest til vanlig. Takk for tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :D var akkurat innom ZIP, men syns mye av klærne de hadde der var veldig damete.. ikke helt min stil, så tror det blir til at jeg handler det meste av klærne på h&m og Vero Moda, er jo klær der også som man kan finne som går greit å bruke når man er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at jeg hadde fått et spørsmål før nå... Vet ikke om det er alle Vero Moda-butikkene. Jeg hørte det faktisk av ei anna her inne, som hadde spurt inne i en VM-butikk om de hadde planer om mammaklær der, og det hadde de! Vi får spørre når det nærmer seg juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Ørland på Fosen. Ikke helt Trondheim da men... :-P Det er jo ikke så langt unna! :-)

Har foreløpig termin 7. oktober, men skal på UL 10. mai, så får nærmere termin da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...