Gå til innhold

Juni: Juni flickor i Oslo/Baerum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hej! Jag är 30 år. Jag kommer från göteborg och det är första barnet. Jag har termin 3juni och är väldigt nervös. Vi har fått plats på Rikshospitalet. Min barnmorska(som fö är svensk :) sa att de tog sig av utlänningar så vi sökte dit.

Vi bor i bärum och det verkar som om vi just har vunnit en budrunda på en del i 2manshus :D

Jag känner så gott som ingen här så alla som vill får gärna ta kontakt. Min mail är:[email protected]

Hei!

Vi er en liten gjeng som har møtt hverandre på nettet, og som skal møtes igjen 9/5 på Noahs Ark på Grünerløkka. De fleste av oss har termin i juni og vi er i 30-åra. Du kan bli med oss hvis du vil!

Gå inn på BIM-treff Oslo, og se på BIM-treff for Oslomammaer i 30-åra!

Velkommen!

Hej! Jag bor på Jar just nu. Vi skall flytta till Haslum 20 juni, rätt efter termin där vi köpt en lägenhet i ett tvåfamiljshus. Glädjer oss massa :)

Är du hemma på dagarna? Jag är arbetslös och har foglossning så jag kommer inte ur huset så mycket. Hade varit kul att ses!

Annonse

heisann....Jeg har også termin 24 juni, men jeg bor i nord-trøndelag da...Litt langt unna...Jeg har 3 jenter fra før men vet ikke hva jeg får denne gang...Mine jenter er 13 år,10 år og 14 mnd....

Klem fra Aina

Synd med foglossning. Det är tur att man kan bli sjukskriven för det i norge. I sverige är det visst otroligt svårt att bli sjukskriven under graviditeten... Kan du inte skicka ett mail till mig så kan vi se om vi hittar en tid som passar för att ta en fika? [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...