Gå til innhold

Flere som har barn på ca 8 mnd som skal ha pupp flere ganger på natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min på 10 mnd ammes mange ganger på natta...hver andre time ca....

skulle også gjort noe med det, men har ikke sovet mere enn to timer i strekk på 10 mnd så vet ikke hvor jeg skal hente oveskuddet i fra....

jeg avente storesøster med ferbermetoden når hun var 8 mnd og aldri mere... fungerte en uke... så fikk hun tenner.. .så kom seperasjonsangsten etc...

denne gangen så har vi faktsik gjort motsatt.... i forige uke bestemte jeg meg for at vi skulle samsove hele natta ( har lagt henne over i sin seng så langt jeg har klart før) og hun sover lenger intervaller og godtar smokk når hun vokner... så nå sover vi bedre alle sammen...

Gutten min er 8 mnd, og han har ikke fått nattmat siden han var 5,5 mnd. Han har kun fått vann om han våkner... Kun nå siste dagene at han har fått litt melk om han har våknet fordi han har hatt omgangssyken, og jeg vil få i han det jeg kan av mat... Men etter kl tolv sover han til morgenen uten mat da.

snuppa her på 8 mnd får mat to ganger nå.. vi har avvent ho med det første steller kl 23 og det er litt deilig.. hun gråt litt de to første dagene, men nå går det helt fint! men orker ikke stresse med de andre stellene ennå..

Annonse

Gutten min har også begynt å spise igjen to ganger om natten den siste uka ( snart 8 mnd), spiste kun en gang i litt over 1 mnd. Han får to måltider m fast føde hver dag, har nå begynt å innføre det tredje. Vi skal begynne med nattavvenningen nå på onsdag for da har mannen fri og kan ta seg av gullet i løpet av natten. Håper det går bra og at han snart er avvent for nå har jeg ikke sovet sammenhengende en natt siden første trimester av graviditeten. Ofrer den tradisjonelle påsken i fjellet m familien i år og blir hjemme isteden da vi bare må se å få avvent gullet nå mens mannen kan hjelpe til om natten. Kansje påsken er den rette anledningen for deg å prøve også??!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...