Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næringsinnholdet i melka er stort sett det samme selv om du ikke spiser helt optimalt:) Det er deg deg går ut over!

Kjenner igjen det med matlyst. Er skikkelig brødlei, har ikke ork og fantasi til å ta på annet enn ost og syltetøy:/ Kjøpt meg frokostblanding og knekkebrød i håp om at det skal hjelpe litt. Det går vel over!

:)

hei, d samme problemet har jeg hatt. rett etter fødselen klarte jeg ikke brødmat..klarer det heller ikke nå noe særlig (4 mnd etter fødsel)...

selv kunne jeg ha spist taco hver dag for jeg måå ha noe med smak i ellers så går d ikke ned..., men d har gradvis blitt litt bedre den siste tiden,

håper du også får matlysten igjen :))

Jeg har det slik. Eller det vil si nå er jeg gravid igjen så matlysten er kommet litt tilbake.

Men var altså slik fra snuppa ble født og til jeg ble gravid nå,når hun var 11 mnd.

Jeg måtte begynne med mme når hun var 3,5 mnd fordi melken begynte å få så dårlig næring.

Så ja,det kan bli dårligere næring i melken din

Lykke til!

Ikke noe kjekt å være i den situasjonen. Og vet alt om hvor vanskelig det er å tvinge i seg mat.

Annonse

Jeg kjøpte slike vtaminpose greier som er spesielt for gravide og ammende, oppi eska er det en pose m tre vitamin piller som man tar hver dag. Vet de selger de på Spar kjøp av alle steder. Lyserosa eske med en gravid mage på c",) Da får du ihvertfall det du trenger til du får matlysta igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...