Gå til innhold

Mai: Hvordan går det maidamer,er formen fin??


Bolla og beinet...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

formen er faktisk super=)

har ingen plager, så kan ikke klage;)

vil bare ha vekk magen snart.. syns den er litt vel i veien til tider..:P

hehe;)

 

klems;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse kynnere, menssmerter, sliten i ryggen, til tider vondt å gå...men jeg har det helt topp:)

Og jeg kan gjerne gå over tiden også jeg:) Så lille baby i magen min, bare hold deg der en stund til du;)

 

 

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

 

faktisk fått masse mer energi.. jogger opp og ned trappene, og vasker og styrer verre.. hehe akkurat som rett før sist fødsel....

Går til fysio og får strøm, akupunktur og massasje..-->redder meg fra veldige plager med bekken og rygg :)

 

Men sliter med immunforsvaret mitt.... tror det døde på ett tidlig stadiet.

Halsen og nesa er ikke så bra, og litt pjusk ellers... men det er ikke lenge igjen nå... Så gleder meg til å bli "normal" igjen!

 

Regner med at denna babysen kommer før tiden, og håper også på det! hadde passet veldig bra, med tanke på alle eksamnene i mai og juni.. Greit å ha kommet ut av fødestua før den tid :)

 

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig lei...

 

Hatt hodepine siden uke 21, Vann i kroppen til den store gullmedalje..

 

Og sinnsykt med nedpress... Flere som har det?

 

Og no er jeg så forkjølet at jeg nesten ikke klarer å puste... Jaja han kommer når han er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig har jeg det bra!!! Har bare vondt i ryggen og blir fort sliten....

 

Er utrolig lei av å være tett i nesen og forkjølet for det har jeg vært siden oktober:S så nå er jeg klar for at det snart går ann å puste igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunnen i veldig god form..;) blir jo fort sliten osv..men har det i grunnen veldig bra... bare tre uker til terminen nå..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg stor og vaggete!!! Energien holder ikke så lenge som før, og jeg konsentrer meg om å ta vare på meg selv og ungen;)

Har få plager,bare vann i kroppen og kynnerer i tid og utide, men d må man jo regne m!

10 mai virker plutselig veldig nært......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fort sliten og er fortsatt trøtt. Får vondt i ryggen når jeg sitter for mye. Men bortsett fra det er formen fin. Men magen er stor og i veien (ikke så lett å knytte skoene...), men jeg skal ikke klage. Føler meg i bedre form enn på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..bah..litt sliten nå altså..

 

Er forkjølet og har vondt i halsen. Sliter med kynnere og har veldig vondt i ryggen. (skal ta ultralyd av nyrene mine neste uke) liiiiite søvn og..

 

Men ellers er jeg jo oppegående og ivrig etter å se prinsen min..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir veldig fort sliten, så må ta en lur på dagen. hehe. ellers er vel alt bra :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er fin, men blir fort sliten og har problemer med konsentresjon. Merkelig jeg som elsker tv, klarer ikke å se uten å "falle av" etter et par min.

Magen nermer seg kategori: Diger.

Men vi gleder oss alle fire til lille bror kommer en gang i mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...