Gå til innhold

Tilvenning til vogn - s.s. utstyrsdebatten

Anbefalte innlegg

Saken er at Minsten liker BabyBjörnselen og bæresjalet sitt kjempegodt, og sovner kjempefort om vi bærer ham i dem. De gangene han ikke er trøtt, sitter han fornøyd og titter seg rundt en stund, men blir fort døsig. Dette er jo vel og bra - men med vogna er han litt mer skeptisk. Han er åtte uker nå, og gråter alltid når vi legger ham ned i vogna, og bruker av og til en god stund før han sovner, selv om han er trøtt. Det er snakk om opp til et kvarter med gråt - og det synes vi jo er fryktelig trist! Det blir veldig fristende å ta ham opp og bære ham i stedet, men dette brant vi oss på med førstemann, som etterhvert NEKTET å ligge i vogna. Det er upraktisk å aldri kunne bruke vogn i det hele tatt!

Så... er det noen som har noen tips for å venne bærebarna til å ligge litt i vogn? Vi prøver å bruke vogna litt hver dag, og han har det alltid mykt og varmt der...

Tusen takk for alle tips!

Fortsetter under...

Hvorfor er det viktig for deg å bruke vogn?

Hvis det er for at han skal sove,så kan du kanskje bære han i søvn og så legge han i vogna?

Han er jo bare 8 uker.

Jeg bruker ikke vogn i det hele tatt,og jenta mi er 1 år.

Er mye mer lettvint og betryggende for barnet,mener jeg.

Hun likte heller ikke å sitte i vogn,men det ble litt bedre da hun ble stor nok til å sitte og se.

Sambo bruker vogn iblant,jeg bærer kun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...