Gå til innhold

Teutonia mistral 06 eller quinny freestyle 3xl comfort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde uten tvil valgt Mistral. Har ingen erfaring med Quinny Freestyle, men utfra det jeg har sett i butikken ville jeg valgt en Mistral....ihvertfall hvis dette er vogn nr 1(dvs en vogn barnet skal sove i osv)

Syns Quinnyen var alfor åpen og det må da blåse stiv kuling inn der om vinteren, og stoffet var veldig tynt.

Vi har en Speedi(som snuppa brukte som shoppingtrille) som vi bruker Dreamibag på nå til babyen. Tenkte å selge denne etterhvert og kjøpte ne Freestyle, men etter å ha sett på den blri det en Teutonia Spirit(er vel omtrent lik som mistral bare at det er en 3-hjuling) Snuppa på 18 mnd har en Mistral og er superfornøyd med den.

Jeg har Quinny'en. Kjempefornøyd med den, men ville heller ikke hatt den som førstevogn.. Vi du skal ha en nr 2 vogn, anbefales den absolutt!

Gutten min er ganske lang av seg (han er foreløpig bare 5 mnd da), men tror nok denne vogna kan brukes lenge!

Har ingen erfaring eller kunnskap om quinnyen, men har selv mistral som førstevogn, og elsker den! Riktignok er det litt liten plass under vogna, men ikke SÅ liten at det plager meg nevneverdig. Om man føler man trenger mer oppbevaringsplass kan man jo for nesten ingen penger i det hele tatt kjøpe et sånt "gammeldags" vognnett og henge på. Vogna er veldig enkel å manøvrere rundt i feks små butikker, lett å legge sammen, ikke tung i det hele tatt - jeg føler jeg tar den under armen og "løper" opp trappen med den. Og vinduet i skjermen er veldig populært her. Jenta mi er nå 5 mnd, og det er god plass i bagen enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...