Gå til innhold

hei til dere som venter jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Vet ikke helt hva du mener med hva slags form? Er det mageform? Den er kanskje litt breiere enn da jeg skulle ha guttene, men ikke helt sikker.

Har vært ekstremt trøtt, men omtrent uten kvalme! Sliter litt med å være svimmel "uten grunn" og litt desorientert.

Liker godt å spise søtt og salt gummigåtteri, men liker ikke sjokolade noe særlig mer... Elsker frukt og spiser ganske store mengder.

Tror ikke det er så mye mer jeg kommer på...

Jeg har vært fryktelig dårlig form. Kastet opp fra begynnelse til ca uke 16. Fikk i tillegg høyt stoffskifte, men det har nå normalisert seg. Nå sliter jeg med en fæl isijas. ikke moro.

Når det gjelder mageform er jeg litt usikker. Fikk i dag høre at jeg har guttemage. Men ifølge UL er det jente, så er litt spent. Kanskje det kommer en gutt....

Jeg er forresten 28+2 i dag.

Har guttemage jeg også men er bare 19 uker så kanskje det forandrer seg. ellers har jeg vært ekstremt trett og kvalmen de 3 først mnd. og hat veldig dilla på forskjellige ting,smaken har forandra seg veldig, det jeg ikke likte no særlig før har jeg fått skikkelig dilla på f.eks. ingefær øl,gulerøtter og te.Var ikke kvalm eller hadde dilla med guttene.

jeg også har vært mye kvalm og trøtt de 3 første mnd. og dilla på forskjellige ting. spesielt mango , frukt og appelsiner , juice. + masse søtt og sukker. Klarer nesten ikke å spise potetgull eller salte ting. Men jeg vet ikke hva jeg får ennå.. :)

Annonse

Jeg var kvalm og hadde halsbrann og sur mage fram til ca uke 13, så ble alt borte. Brakk meg hver morgen om jeg ikke spiste noe, men tror nok allikevel jeg var ganske mildt plaget.

Magen min har alltid vœrt forholdsvis liten (er i uke 25 nå), men den er ganske rund og sitter midt på (høyeste punkt like under navelen).

Spiser både søte og salte ting, mer eller mindre i samme mengde som tidligere (men har allikevel gått opp i underkant av 10 kg!!).

Jeg var fryktelig dårlig mellom uke 7 og 14, kastet opp og var helt satt ut. Etterpå har jeg vært en del trøtt og plaget med halsbrann, men ellers er formen ok. Har antakelig lagt på meg noen få kilo siden sist kontroll. Magen er rundt og sitter midt på, har hørt jeg har jentemage selv om den ikke syns bakfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...