Gå til innhold

noen her som har handlet hos ellos?

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte bikini derfra i går (på nettet).

Bestillte str 46, men bruker 44 da...bare trurte ikke at den skulle bli for stram i baken eller for liten i cup str...noen som har bestillt bikini der før?? Eller evt har peiling på str der??

Bruker 44 i bukser og 42 i topper til vanlig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4725774-noen-her-som-har-handlet-hos-ellos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.....nei vet du hva...det hadde jeg ikke tenkt på engang! Føler meg litt dumm nå... :oP

Jaja, jeg får gjøre det neste gang siden jeg allerede har bestille den så... Får heller sende den tibake om den er for stor å be om en mindre str :o)

Bare håper det går kjappt, siden jeg må ha den til missekonkuransen! Har ingen bikinier jeg kan bruke så...hehe!

:o)

Ja får håpe det ikke tar lengre tid enn det allefall, hvis jeg må sende tilbake så er det greit å litt tid på seg :o)

Ja jeg er trukket ut til å delta i MISSXL :o) En missekonkuranse for frodige damer ;o) Jeg synes det er kjempe spennende!!! Er så Morsomt!!! Hun som vannt i fjor vannt en tur til thailand og fikk modellkontrakt! hadde ikke hatt noe mot det jeg :oP hehe!!

Men tror ikke jeg vinner da siden jeg har strekkmerker... Men er lov å håpe da :o)

Annonse

Jeg tror den er i slutten av mai på et hotell.

Jeg gleder meg kjememasse!!

Er jo så nytt og spennende :o)

Lurer jo også på hvilke andre deltakere som er med, blir jo morsomt å møte de andre :o)

Ja jeg skal holde dere oppdatert på hvordan det går :o)

• 2 uker senere...

Den bikinien er fin =)

Liker sånn, men føler ikke jeg vil vise frem magen i sommer. Bestillte den sorte med rødt/oransj mønster på, figurformende visstnok(og det trengs), men kjøpte den fordi jeg likte den ikke fordi jeg tror jeg skal se så mye mindre ut i den. Pakken kommer man, leverse på døra. Gleder meg=)

Har du fått din? Passet den?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...