Sunniva- og Majamamma Skrevet 9. april 2006 #1 Del Skrevet 9. april 2006 Hver morgen de siste 3- dagene har det vært våte flekker i senga i "puppehøyde". Jeg er bare 9+5 i dag, og synes vel det er litt tidlig...? Skremmer meg litt, er jo ikke på den sikre siden ennå - og liker ikke at det skjer så store endringer så tidlig, sånn i tilfelle det ikke går bra... Har dere andre det slik? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4725722-melk-allerede-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 9. april 2006 #2 Del Skrevet 9. april 2006 Ja, det har jeg faktisk...merket det først i morrest og hadde glemt det igjen...Jeg hadde det slik med første barnet mitt - og da RANT det av brystene i uke 16 (når jeg feks lå i ryggen til samboeren min og det ble varmt, ikke HELE tiden :-) Jeg er 10+4 så det er bare dager mellom oss... Skjønner bekymringen din, men samtidig...For å si det sånn; første gang var jeg ikke redd i det hele tatt - hormonene fløt og jeg så ut som jag var 7 mnd på vei når jeg var fire -storkoste meg!!! Så hadde jeg en ma når vi prøvde på nr 2, og det satte et støkk i meg. Jeg ble gravid igjen, og brukte MASSE MASSE krefter på å tenke på hva hvis jeg mister osv. Gikk i samtaler pga dette. Bekymret meg også for om barnet var friskt. Ut kom en stor frisk spretten gutt - noe av det friskeste du kan tenke deg. Han har vært tidlig i utviiklingen hele veien, reiste seg å sto da han var seks mnd osv... I ettertid har jeg tenkt litt på alle de kreftene jeg brukte på å bekymre meg, hva om jeg hadde brukt dem til å glede meg? I mitt tilfelle var det nok utenfor min kontroll, og jeg tror laaangt i fra at du er som jeg var da.. Var nok ekstremt... Så ble jeg gravid nå da, ikke planlagt, og ikke var jeg forberedt på å skulle gå med denne frykten en ny runde. 5 dager etter at jeg testa positivt begynte jeg å blø, og du kan tenke deg det stresset jeg hadde da. Men så bare bestemte jeg meg at ikke F...! Ikke skal jeg la dette ta kontrollen en gang til, dette går som det går, det er ingenting jeg får gjort uansett. Nå har jeg jo vært i 2 ul og alt ser bra ut, men jeg måtte faktisk ta kontroll over frykten og begynne å glede meg! DET tror jeg er mye av grunnen til at jeg har litt råmelk nå! Jeg gleder meg over babyen min, og jobber for å holde andre tanker unna! Har du vært i ul foresten? Har time i forbindelse med blødningene 20 april, og så har jeg den ordinære ul 6/6. Syns dette går SÅÅ fort denne gangen...Men sikkert for jeg har en ettåring å kose meg med i mellomtiden.. Ja ja, dette ble laaangt, men du er illefall ikke alene om det med melka...eller om å være litt nervøs innimellom... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4725722-melk-allerede-n%C3%A5/#findComment-4729307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 10. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2006 Takk for svar, hemul-mammaen. Kanskje du har rett i forhold til det å glede seg over babyen? Jeg har vært svært svært engstelig i ukesvis, både fordi jeg mistet i uke 11/12 i høst OG fordi jeg også fikk blødninger 6 dager etter positiv test. Var til UL 6+0 og 7+2, og skal på ny UL i morra, da jeg er 10+0. I den siste tiden har jeg imidlertid bestemt meg for å skjerpe meg, og har klart å glede meg bittelitt. Og nå kom melka.... Har som sagt time til UL i morra kl. 11, og gledegruer meg. Har hatt sterke symptomer den siste tiden, med kvalme og ømme pupper så jeg TROR det skal gå bra i morra. Har egentlig en god følelse denne gangen, noe som selvsagt gjør alt mye verre om det blir dårlige nyheter i morra. Men man kan vel aldri gardere seg helt mot de slag som livet gir uansett.... Det er fryktelig slitsomt å engste seg i hvert fall, det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4725722-melk-allerede-n%C3%A5/#findComment-4733924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå