ano`num *17.03.10* Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Har det ikke godt i dag Skikkelig frustrert og en smule utagerende! Nasen er full av ru etter sprayen, og jeg kastet opp i hele natt. Kjefter for den minste ting. Føler at ingenting er bra nok. Stua er nedstøvet, kjølekspaet skittent, kjøkkenet fult av smuler og gangen fult av bæsj. Pia tråkket i en bæsj (fordømte hunde-eiere!) og dro det med seg rundt før det ble oppdaget. Så nå jaget jeg de ut for å vaske bilen, som egentlig ikke er skitten. Måtte få de ut for å prøve å klare å roe meg ned. Egentlig vil jeg jo bare kose meg sammen med de! Være en familie ute i det flotte været, og nyte påske-ferien.
Mariza Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Hei sulamitten. Vi må nok bare godta sånne dager. Tror du kan trøste deg med at du ikke er alene. Jeg skal snart begynne på spray - og har forberedt mannen på det jeg har hørt og lest om andre. - Han sier bare at han skal vel alltids takle det. Mannen din vet jo hvorfor du er som du er... Å han er nok fortsatt glad i deg !! -S-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå