Gå til innhold

hva mener dere ( ang truende abort)

Anbefalte innlegg

på fredag kjente jeg menssmerter og smerter i høyre side,nede ved skambenet. har ikke hatt menssmerter på flere uker. kontaktet legevakt og der kunne de ikke hjelpe meg. hadde ikke doppler engang for å høre om alt var bra med baby. Jeg er forresten 14+1 i dag. ble henvist til gyn pol. på lørdag. smertene var ikke så sterke ,men jeg ble bekymret. på ul fant de at alt var bra med baby, hjertet slo og alt så fint ut. Men hun så at dette kunne være en truende abort. Jeg blør ingen ting. ble litt skremt jeg. jeg må holde meg unna sex, basseng, og holde meg helt i ro i 14 dager. det kunne også være tegn til tidlig bekkenløsning. Jeg har i dag litt vondt rundt skambenet på høyre side.

hva mener dere? kan det være truende abort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4725347-hva-mener-dere-ang-truende-abort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei! jeg har det akkuratt som du sier. men jeg har brunt utflod hele tia! det som er med meg er at morkaka ikke har kommet opp som den skal og derfor smerter. det kan være det som gjør at du har det så vondt til tider!

men det kan dem oxo finne ut på ul.

å så lenge du er i uke 14 så skal dem høre på det du har å si! dem gjorde ikke det med meg heller så jeg ringte akutten og fikk time fort! ble så vidresendt til en spesialist på sykehuset som har med gravide å gjøre, å da fant dem ut at morkaka lå forran og ikke der den skulle være!!

det tok en ma og 10 uker i dette svangerskap som måtte til! så stå på og sørg for å bli hørt!!!!

masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...