Gå til innhold

Kobber- eller hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville heller ikke putte i meg masse hormoner så jeg valgte kobberspiral Den var jeg kjempefornøyd med og hadde ingen plager i de to åra jeg brukte den. Er en billigere løsning også hvis du har tenkt å ta den ut om et par år for å lage en unge til :-)

jeg satte inn hormonspiral for litt siden å det funker fint. merker ikke no til hormonene heller. jeg spurte legen hva han mente var best, å han sa hormonspiralen er best å den sikreste. den er litt dyr men det sparer du inn iåmed at du kan ha den 6år. den koster det samme som p-piller koster i 1.5år. å når man skal bruke prevangsjon er det vel greit å ta noe som er sikkert? min mening da men smaken er som baken. lykke til vertfall. du kan jo spørre legen å.

Har også hormonspiral.

Ville ikke ha for mye hormoner i kroppen, men med h.spiralen får du ikke masse hormoner rundt i hele kroppen, det er mer lokalt rundt der den sitter at det skilles ut.

Har hørt om fler som har blitt gravide med kobberspiral- Hormonspiralen skal være så og si like sikker som sterililsering.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...