Gå til innhold

da har jeg hvert på sykehuset å fått den første tab

Anbefalte innlegg

sist søndag fant jeg ut at jeg var gravid var hos legen på mandag og kom til en annen lege på sykehuset på tirsdag vi tok et vanskelig valg abort selv om det er det siste vi vil er det de eneste riktige ovenfor vår lille sønn på 4mnd som trenger mye oppmerksomhet og vi er ikke klare for en til.

tok en pille på sykehuset i dag siden det er medisinsk abort den stopper opp hele graviditeten skal tilbake på tirsdag å få en til så det kommer ut men gruer meg å er veldig redd fikk beskje av lege at jeg ikke kunne bli gravid rett etter fødsel så lenge jeg ammet så jeg trengte ikke prevensjon men der tok han feil er små sint på han nå,for at vi må gå igjennom dette nå noen vi ville ha sluppet..

Fortsetter under...

det høres veldig rart ut at en lege sier at man ikke kan bli gravid etter fødsel.det er noe ALLE leger burde vite.(nevnte det nettopp for min mormor som er lege,hun er 63 og veldig klar over det)hun kunne ikke tro at en lege har påstått det

hvis han virkelig har sagt det så må du sende inn en klage på han og ikke minst må du fortelle at du ble gravid til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...