Gå til innhold

Stikkende smerter i nyreregionen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som kan vite hva dette kan være eller har dere hatt liknende smerter selv? Får stikkende smerter i venstre nedre del av ryggen, der jeg mener nyrene sitter. Smerten er slettes ikke uutholdelig, men ubehagelig da de stråler ned i rumpeballen og utover i siden, til midjen. Ingen andre symptomer, heller ikkefeber. Har jo begynnende bekkenløsning som forrige graviditet men disse smertene har jeg ikke kjent før.

Håper noen vet , og tar seg tid lit å svare;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ekstra urinprøve og levert til legen eller legevakta. Det kan høres ut som urinveisinfeksjon.... Men du får helt sikkert til svar at det er helt normalt - ALT er jo helt normalt:-)

Lykke til!

Skrevet

Tok meg en tur på legevakta, med urinprøve som var helt fin. Det var "bare" muskelsmerter. Hanklemte på musklene mine så tårene spratt i øyekroken, og sa at det var de mest spente musklene han hadde kjent. Fikk lokalbedøvelse som skulle få musklene til å slappe av litt. Slet litt med hva han kunne gi meg, da det er veldig begrenset hva gravide kan bruke av medisiner..

Ikke så mye bedre, men nå slipper jeg å bekymre meg ihvertfall:-)

Skrevet

Er det en låsning i bekkenet, kanskje? Slet med bekkenløsning med førstemann, men nå har det låst seg, og høres litt likt ut. Har fått henvisning til fysioterapaut og har hatt første time på Vormsund. Der er det ei som har spesialisert seg litt, så ei venninne anbefalte henne. Og AU! da hun masserte musklene på ene sida!

Skrevet

Hei, ja mammaen til en i barnehagen jobber som fysio på Vormsund, og en av hannes kolleger er det jeg skal til. Sikkert hun samme det da

:-) Det er ihvertfall veldig vondt og kjenner det til tider på den andre siden oxo... Ja gruer meg til den massasjen i så fall. Det gjorde så forferdelig vondt...

God bedring da...vi har forresten ikke satt opp noe nytt treff enda pga påsken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...