Anonym bruker Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Hva synes dere om disse? Adam Aksel/Axel Alver Alvin Amandus Amadeus Ananias Arvin Ask August Mørkhåret gutt med utenlandske aner, men som vokser opp i Norge.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Da likte jeg Axel best av disse! )
LilleBitteliten Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Axel- nydelig navn! August- nydelig! Amadeus- absolutt nydelig det også! Amandus- pent...Veldig skjønt! Adam- pent.. Resten liker jeg ikke..Men både Axel, August og Amadeus er helt nydelige navn som jeg kunne brukt selv:)
Gjest Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Adam - Nja, ikke helt. Aksel/Axel - Axel med X er pent! Alver - Ikke pent Alvin - gammeldags Amandus - Litt usikker Amadeus- Litt søtt, men også litt usikker Ananias - Over hode ikke pent Arvin - Nei!! Ask - Neeei!! August - Helt OK
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Adam er helt klart det peneste!!! (hva med Adrian? det er kjemefint!)
Gjest Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 Jeg er VELDIG glad i Amadeus;) Absolutt det fineste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå