Gå til innhold

IKKE overvektig av mm??????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det som menes er at mm inneholder sunne fettstoffer,mens mme inneholder kunstige fettstoffer som ikke er så lett å kvitte seg med senere.

selv syns jeg ikke man bør bekymre seg over dette.jeg fikk mme og har vært tynn hele livet(bortsett fra da jeg var baby:-)

tulla mi får kun mme og er lita og nett.

Ja, de sier jo det at barn som spiser mm kan mates så ofte de vil. Barn som får mme, de må man være litt mer forsiktig med..

Bullshit sier da jeg! Mine 2 eldste er flaskebarn, de spiste masse de første månedene - la på seg masse men er idag slanke og fine barn. Valpefettet forsvant rundt 1-2 års aldern...

Minstejenta ammer jeg, veit ikke hvor stor hun er nå, men hun er ganske kraftig. :o) Hun får også spise så masse hun ønsker, gjør ingen forskjell.

Tror ikke man skal tenke så masse på det, barn skal få spise når de er sultne - enten de spiser mm eller mme!

Annonse

hæ? håper virkelig ikke du hinter til meg, for da er du på bærtur! bryr meg ikke et fnugg om unger er lubne når de er små, så ikke kom og si at jeg favoriserer slanke barn. det er en kjent sak at babyer og små barn kan bli overvektige, det står i alle spedbarnsbøker det, men hva grensa for hva som kalles overvekt er aner jeg ikke..

Drittlei dette pratet!!!

MME er MYE bedre nå enn det var da vår generasjon spiste det og INGEN jeg kjenner som fikk det er overvektig. Det er jo bare å få sunne verdier når man spiser voksen mat og mye tur og trening og aktivitet når man vokser opp.....

Kjære vene nå må man gi seg med dette.

ikke si det til meg da! jeg vet da vel at mme er et kjempebra produkt! min lille gutt får nemlig bare mme nå og jeg sliter ikke akkurat med tanken på at noe annet er bedre enn hva jeg gir han. ser på meg selv som en super mamma, noe alle burde gjøre, og jeg overhører alle som prater om hvor bra amming er.

hvem vet ikke det fra før av da?? argh, dumme anonym! jeg overhører det så mye som jeg vil, for så lenge babyen min ikke vil ammes trenger jeg ikke høre hva folk mener om amming heller. både jeg og babyen min trives med mme'en. han er en sunn, frisk og fin gutt. hverken tynn eller overvektig. si hva du/dere vil, jeg mener uansett jeg er den perfekte mamma for mitt barn og han er en perfekt liten gutt! end of story...

Eh.............

Ikke meninga å skape ufred her inne da....

Dessuten, jeg fikk ikke til amminga jeg. Så her var babyen bare 3 uker da jeg gav opp heie greia.

Mange ville nok holdt på lenger, men det er mitt valg, nok var nok, og både jeg og babyen fikk det myyyyyye bedre etterpå.

Jeg fikk også kun mme som barn, og heg ER overvektig og har vert det heile livet.

Men det skyldes IKKE at jeg fikk mme. DÈT nekter jeg å tro.

Selvfølgelig er mm det beste for en baby, men mme som vi får i dag er en fullverdig nummer to.

Men nå skulle ikke dette egentlig bli en diskusjon om mm ve mme.....

Merkelig hvor fort ting ekalerer..

Hehe

Nåvel, ha ei god påske alle sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...