Gå til innhold

Oktober: På legevakten i går kveld


Nicita73

Anbefalte innlegg

Jeg er så bekymret at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.Begynte å blø i går kveld, dro på legevakta,livmoren var lukket, men det blødde allikevel. Hun sa jeg skulle reise hjem, og ligge så mye som mulig frem til mandag, og ringe fastlegen så han får ordnet en akutt ultralyd. Dette kunne går bra, eller det kunne være en truende abort. Jeg er 14+2. Trodde ikke jeg kunne bli så engstelig, sitter bare å skjelver jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nicita73

 

Uff da, håper virkelig at du får komme til ultralyd tidlig i morra, og at alt står bra til med den lille. Hørt om flere som har blødd uten at det er noe galt med fosteret. Krysser fingrene for deg, og håper det beste.

 

Tenker på deg, stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe du får tidlig ultralyd å att det viser seg att alt er greit med den lille... tenker på deg... fortell hvordan det gikk i morgen da.. lykketil.. jeg har også hørt om flere som har blødd uten att det var farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerne for at dette går bra, og at blødningen skyldes andre ting. Lykke til...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe moro det da! Rart du ikke fikk UL på legevakta da? De har da det der og har de ikke? Håper alt går bra da! Du må holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de har visst ikke ultralyd på legevakten, men jeg skjønner ikke helt hvorfor de ikke kunne henvise meg til gynekolog, de holder til i samme bygget. Ringte legen min nå, for å få en henvisning til ultralyd, da måtte jeg ha time der først, som jeg ikke fikk før 1345, vet ikke når disse ultralydsenterene stenger jeg, så kanskje jeg må vente til i morgen. Blir frustrert, blør fortsatt litt, men nå er det heldigvis ikke friskt blod lengre, bare gammelt. Men bekymret er jeg allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, jeg håper inderlig det går bra. Jeg hadde selv en liten blødning i uke 12 og fikk helt panikk siden jeg har mistet før, men her var heldigvis alt i orden, jeg fikk time hos legen og hun fant heldigvis hjertelyd. Jeg sluttet å blø etter bare en dag, så det var ikke mye. Hvis blodet er gått over til brunt, er det sikkert et godt tegn, da betyr det jo sannsynligvis at blødningen er stoppet. Prøvde de ikke å finne hjertelyd hos deg da du var hos legevakten?

 

Lykke til i dag, det er mange her som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har blødd masse og det har avtatt går det sikkert bra. Det er mange som får blødning i 14. uke pga livmorsslimhinnene. Tror det var på babyverden jeg leste om dette. Det samme skjedde med ei venninde, men alt var bare bra med fosteret. Håper alt går bra. Krysser fingre og tær for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det med deg Nicita73?

Tenker på deg, vet hvordan du har det. Er selv blitt sykmeldt i tre uker grunnet truende abort. Heldigvis er mannen hjemme nå i påska, så jeg gjør nesten ikke skapa grann her i huset. Lurer på hvordan jeg skal prøve å gjøre minst mulig når han skal på jobb igjen, vi har en liten en på 1,5 år.

Håper alt viste seg å være bra på ultralyden!

(Jeg er i uke 16)

 

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så godtå vite, nå har blødningene sluttet helt også:)

Men du da, nå må du ta vare på deg selv og babyen, dette skal nok gå bra. Krysser fingrene og sender deg masse gode tanker ScanCat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk for gode tanker, de kommer godt med:) Har ikke blødd på 6 dager, så håper det er et godt tegn. Skal sannsynligvis inn på oppfølgingsultralyd på tirsdag, for å se om noe er forandret inni der. Jeg troooor jeg har kjent liv, men det er veldig lite. Baby hadde det i allefall bra på ul på mandag!

Så håpe-håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...