Gå til innhold

September: Flere som rister på hodet?

Anbefalte innlegg

Jenta mi gjør det,og det er helt merkelig. Ser ut som hun sier nei hele tiden! Men hun gliser,så hun er ikke misfornøyd. I kveld gjorde hun det masse da vi lo av henne med en gang. Satt og rista på hodet i en halvtime sikkert og smilte og lo.

Nesten at vi ble litt bekymret jeg og sambo...er dette vanlig??

Fortsetter under...

Mannen min har ein teori om at når dei ristar på hovudet blir dei litt svimle, og opplever dermed sin første primitive "rus" :o)

Ikkje veit eg, men her blir det gjort til stadighet. Og aller helst når vi held på å få i han mat... Han har holdt på i vel ein mnd, men no hermar han etter oss når vi gjer det og.

Pluggen her fant ut av det å riste på hodet for et par-tre uker siden. Kjempemoro. Ble og litt nervøs for det så jo nesten ut som tvangshandlinger. Etter et par uker var den verste entusiasmen over hoderistninga gått over så nå er det litt mer sporadisk. Rister på hodet når han er mett :)

Utrolig morsomt. Skal vi gå å legge oss. Nei. Skal du ha grøt nei. Er pappa smart. Nei. Hehe.

Annonse

Ikke noe hoderisting nei. Men han leker til stadighet bil - brummer med lepper og tunge så spyttet spruter! For ikke å snakke om grøt/mat. Tror han gjør det fordi han syns det føles morsomt? Vi ler ikke så mye, spesielt ikke av matstuntet... Men han er jo veldig søt da, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...