Gå til innhold

September: Har dere fått mensen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men ammer fremdeles, og har satt inn hormonspiral. Så det er ikke sikkert at jeg får den heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke fått den.

Har slutta med nattamming,og ammer nesten ikke på dagen heller. (Litt om morgenen og litt etter noen av måltidene,og nesten aldri om kvelden lenger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, desverre.

Held på med å kutte ut nattamming i håp om at den skal kome tilbake. Er ein sjanse for at bekkenet blir bra igjen når hormonbalansen er på plass etter svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag fick tillbaka den efter 6 uker, trots fullamning till 3 månader. Men nu e jag gravid så den forsvann efter 3 mnd :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke ennå. Spiser minipiller. Ammer ikke om natten + at guttungen spiser 2 måltider med grøt/mat hver dag. Men ingen mens nei.

Min mor sier at hun uansett ikke fikk igjen mensen før hun sluttet helt å amme. Hun har 4 barn og det var akkurat det samme med alle, selv om hun sluttet å amme på forskjellige tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig dere er som ikke har fått den, fikk den etter 10 uker jeg, tross fullamming. Håpet den skulle forsvinne igjen når jeg satt inn hormonspiral, men foreløbig kommer den hver mnd!!! *urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.... Akkurat 10 uker etter fødsel. Hadde 6 uker med renselse som det så fint heter, 4 ukers opphold, så kom mensen. Grrrrr. Og har siden hatt den punktelig. Jeg fullammer, nattammer osv. men har den like fullt! Buker ikke piller..... og snuppa får ikke fast føde (vil ikke ha noe enda!).

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den første gang for 3 uker siden... så snart er den vel her igjen...

Usj! Ammer fremdeles men det hjelper visst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.....hadde den en gang i januar, men etter det har jeg sett noe til den igjen.... (Graviditetstest negativ) Ammer ganske mye fortsatt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått den enda...og slutta med nattammingen før han var ca 3 mnd...og har ammet kun en gang daglig de siste 2 mnd..men nå er det stopp..så får se om den titter innom etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...