Anonym bruker Skrevet 8. april 2006 #1 Del Skrevet 8. april 2006 Ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyr 73 Skrevet 8. april 2006 #2 Del Skrevet 8. april 2006 Nei, men ammer fremdeles, og har satt inn hormonspiral. Så det er ikke sikkert at jeg får den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¸.•°´¯)blå&rosa(¯`°•.¸ Skrevet 8. april 2006 #3 Del Skrevet 8. april 2006 Nei jeg har ikke fått den. Har slutta med nattamming,og ammer nesten ikke på dagen heller. (Litt om morgenen og litt etter noen av måltidene,og nesten aldri om kvelden lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 8. april 2006 #4 Del Skrevet 8. april 2006 æsj ja.. hatt den 6 ganger nå, siden frøkna var 3mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 8. april 2006 #5 Del Skrevet 8. april 2006 Nei, desverre. Held på med å kutte ut nattamming i håp om at den skal kome tilbake. Er ein sjanse for at bekkenet blir bra igjen når hormonbalansen er på plass etter svangerskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 8. april 2006 #6 Del Skrevet 8. april 2006 Ranveig.. du kan gjerne få min.. er en smule lei mensen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
futte (tm) Skrevet 8. april 2006 #7 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg fikk den etter 6 uker Fullammet til han var 4 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E & A mamman :-) Skrevet 8. april 2006 #8 Del Skrevet 8. april 2006 Jag fick tillbaka den efter 6 uker, trots fullamning till 3 månader. Men nu e jag gravid så den forsvann efter 3 mnd :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 8. april 2006 #9 Del Skrevet 8. april 2006 Hehe! Så omtenksomt av deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 9. april 2006 #10 Del Skrevet 9. april 2006 Nei, har ikke det, ammer ennå så jeg håper jeg slipper unna en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luguber Skrevet 9. april 2006 #11 Del Skrevet 9. april 2006 Fikk den forrige måned Ganske nøyaktig en måned etter at han fikk fast føde og jeg ikke fullammet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigurd&Solveig Skrevet 9. april 2006 #12 Del Skrevet 9. april 2006 Nei, ikke ennå. Spiser minipiller. Ammer ikke om natten + at guttungen spiser 2 måltider med grøt/mat hver dag. Men ingen mens nei. Min mor sier at hun uansett ikke fikk igjen mensen før hun sluttet helt å amme. Hun har 4 barn og det var akkurat det samme med alle, selv om hun sluttet å amme på forskjellige tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 9. april 2006 #13 Del Skrevet 9. april 2006 Ikke jeg heller..... Heldigvis... savner den IKKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 9. april 2006 #14 Del Skrevet 9. april 2006 Så heldig dere er som ikke har fått den, fikk den etter 10 uker jeg, tross fullamming. Håpet den skulle forsvinne igjen når jeg satt inn hormonspiral, men foreløbig kommer den hver mnd!!! *urk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dotten Skrevet 9. april 2006 #15 Del Skrevet 9. april 2006 Huff ja.... Akkurat 10 uker etter fødsel. Hadde 6 uker med renselse som det så fint heter, 4 ukers opphold, så kom mensen. Grrrrr. Og har siden hatt den punktelig. Jeg fullammer, nattammer osv. men har den like fullt! Buker ikke piller..... og snuppa får ikke fast føde (vil ikke ha noe enda!). Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Gullunger Skrevet 12. april 2006 #16 Del Skrevet 12. april 2006 Fikk den første gang for 3 uker siden... så snart er den vel her igjen... Usj! Ammer fremdeles men det hjelper visst ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. april 2006 #17 Del Skrevet 13. april 2006 Fikk den etter 2 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¸.•°´¯)blå&rosa(¯`°•.¸ Skrevet 13. april 2006 #18 Del Skrevet 13. april 2006 Fikk den igår..... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 14. april 2006 #19 Del Skrevet 14. april 2006 Tja.....hadde den en gang i januar, men etter det har jeg sett noe til den igjen.... (Graviditetstest negativ) Ammer ganske mye fortsatt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 14. april 2006 #20 Del Skrevet 14. april 2006 ikke fått den enda...og slutta med nattammingen før han var ca 3 mnd...og har ammet kun en gang daglig de siste 2 mnd..men nå er det stopp..så får se om den titter innom etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blirdettre? Skrevet 23. april 2006 #21 Del Skrevet 23. april 2006 fikk den igjen igår.....litt ok på en måte, men kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina-b Skrevet 1. mai 2006 #22 Del Skrevet 1. mai 2006 Fikk den på 4 mnd dagen. Begynnte å miste håret den samme dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå