miren Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Kan jeg da bruke rhinox nesedråper for barn 0- 1 år? Helsesøster frarådet meg å bruke disse ved tidligere anledning, men nå er jenta mi så tett at jeg er nødt til å gjøre noe. Får ikke spist ordentlig lenger. Hun er straks 5 mnd.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Ja, bare gi rhinox! Jeg ga gutten min det da han var syk, med legens "velsignelse". Babyene er jo nesepustere og de klarer jo heller ikke å spise når de er tette i nesa stakkars. Nesedråper skal jo virke forebyggende mot ørebetennelse også. Gi bebisen rhinox du! Da får hun det mye bedre :-) God bedring!
Twig Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 rhinox er kjempebra! men ikke bruk det i over 10 dager, kan medføre kronisk nesetetthet..
Ranveig R Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Vi fekk og klarsignal av legen til å bruke Rhinox då guten vår var så tett at han ikkje fekk i seg mat. Vi fekk då beskjed om ikkje å bruke dråpene meir enn 10 dagar i strekk, men helst så lite/sjeldan som mulig. For oss har det holdt med eit par gongar i veka innimellom (og berre ein gong pr. natt - her var det alltid nettene som var verst).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå