Gå til innhold

Babyen min er god og rund... pga meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Barn som ernæres på mm kan ikke bli overvektige. Og hva så om hun er litt rund og god? Bare vent til hun begynner å gå, da renner "valpefettet" av.

Babyer skal være litt gode å ta i; da har de litt å gå på hvis de blir syke, og de ser sunne ut. Ingenting er så slitsomt som et barn som ikke spiser og vokser som det skal.

Men når det er sagt, du er og blir et forbilde for ditt barn, også når det gjelder kosthold og livsstil, og dine vaner vil legge grunnlaget for barnets fremtidige helse og kropp.

Mente ikke at hun var overvektig. Langt i fra. Hun ligger bare litt over gjennomsnittet. Det gjør absolutt ingenting det!

Jeg mener bare at dersom hun legger masse på seg pga mitt sjokoladeforbruk så kan jeg jo begrense det litt.

Har et barn fra før og er bevist på hva hun får i seg. Kun godteri på lørdager her og ikke alltid det engang. Jeg spiser ikke så mye usunt, er slank selv. Men babyene mine blir gode og runde og lurer på om det er fordi jeg spiser en sjokolade eller to hver dag :)

Hovedinnl.

Annonse

Nei, eg vil ikkje tru at babyen kan ta nokon skade av det. Det er vel som dei seier her verst for deg. Guten vår har vore stor heile vegen han og, men "datt" ned på gjennomsnittet etter han var sjuk og ikkje gjekk opp i vekt på 3 veker. Då var eg jammen glad han hadde litt ekstra å gå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...