Gå til innhold

Påmelding: treff i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv dere på her hvis dere vil bli med så skal jeg bestille bord (har ikke bestemt noe navn å bestille i enda...)

Egon ved Oslo s/Trafikanten/Byporten...

4 mai

kl 17.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...var vist ikke mange her i Oslo som reagerte lynraskt....Jeg skal sjekke i kalenderen min, så kommer jeg evnt. tilbake med en påmelding....

Skrevet

Jepp, melder meg inn.

Skrevet

Doffine er med:)

Skrevet

er dette for prøvere eller for de som er gravide??? eller for begge?

grunnnen til at jeg spør er at jeg mener å ha lest at Enitsirk79 er gravid?? men dette husker jeg ikke for sikkert. beklager viss jeg tar feil.

Det hadde vært veldig gøy å møttes i allefall... Jeg bor i oslo jeg også..

Skrevet

Jeg trodde det var får prøvere... men selfølgelig er alle velkomne... kos uansett...

men, oi, er hun gravid? det har ikke jeg fått med meg...

Skrevet

Dette er for prøvere, og kanskje nygraverte som ikke føler for å gå på vanlige BIM-treff... Jeg er ikke grevid lenger, hadde MA i februar!

Skrevet

Bestiller bord i uke 17.

Skrevet

Jeg er med! Selv om 4. mai plutselig ikke passet så bra.. Shit happens. :-)

Sikkert mange som er på påskeferie uten Internet nå, så vi dytter opp denne tråden over påske.

Skrevet

så trist at du mistet Enitsirk79.

jeg melder meg også på!

Skrevet

Hei:) jeg har kjempe lyst å være med.. mangler barnevakt en time... siden smaboer ikke er hjemme før kl 18.00... men det skal jeg ordne. .så jeg melder meg på med 90 % sikkerhet:)

Skrevet

supert gøril og cec26!

cec26 - er ikke så sikker på at jeg heller kan være der presis 18, så ikke stress, det er lov å komme senere altså:)

Skrevet

Huff... ikke for å forvirre her altså... mener kl 17....

Skrevet

Jeg vil være med .. men er ikke hundre prosent sikker på hvordan det passer i forhold til jobb ennå .. har dere satt noen frist på å melde seg på?

Skrevet

Begynner å bli en del nå! Kjempebra altså!

miss_85 jeg har skrevet at jeg betiller bord i uken før, men jeg kan jo bare si et cirka-antall. Dessuten er det jo sikkert ikke noe problem om vi blir for mange eller for få i forhold til hva jeg bestiller. Alle får være med! Får vi ikke plass går vi på burger king hahaha!

Skrevet

dytter denne jeg..

Skrevet

Syns det er litt skummelt, siden ingen vet at vi prøver og sånn men, hadde jo vært innmari artig da..

Får vel ta sjansen og slenge meg med.

Skrevet

Koselig at du vil være med simsala!

Skrevet

holdt på å dette inn på andre side, så jeg dytter for dere jeg :-)

Skrevet

Hvordan fungerer disse treffene egentlig?? Kjenner dere som møtes hverandre fra før, eller bare dukker opp og sier hei hei??

Håper på pos. test

Skrevet

Tror ingen kjenner noen, ihvertfall gjør ikke jeg det - så det blir nok bare at vi dukker opp og sier hei... vi burde kansje avtale et treff på chaten eller msn først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...