Gå til innhold

Kan dere rangere våre jentenavn

Anbefalte innlegg

Venter jente nr. 2 i juni, men er veldig usikker på navn denne gangen..... ønsker hjelp fra dere!! (Storesøster heter Sofie).

Karoline

Kristine

Benedikte

Louise

Berthine

Agathe

Kornelia

kommenter gjerne!!.... andre forslag mottas også med takk :-)

tusen takk for hjelpen,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4720216-kan-dere-rangere-v%C3%A5re-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Prøvte meg på en rangering, men klarte det ikke. Det ble for vansklig, for jeg liker mange av navnene du har skrevet opp, like godt. Så jeg skrev heller kommentar til navnene jeg:-)

Karoline- Et søtt og vakkert navn er det absolutt!

Kristine- Syns det er et pent navn! Men jeg kjenner utrolig mange ved det navnet! Men jeg liker det godt.

Benedicte- Må også skrives med c syns jeg. Pent navn!

Louise- Veldig pent! Men Louisa igjen, er enda bedre!

Berthine- Søtt og Artig, men alikevell et sterkt navn!

Agathe- Stilig navn! Liker det godt!

Cornelia- Best skrevet med C! Et utrolig nydelig navn. Det er dette jeg liker best av navnene på listen din..

Var ikke så mye til hjelp dette her. Jeg liker så og si alle navnene.. Lykke til!

Annonse

Rangerer og kommenterer jeg:)

Agathe- Er et nydelig navn! Er høyt oppe på listen min det... Synes det har et gammeldags sus over seg som er veldig fint!

Kornelia- Er et fint og klassisk navn. Er veldig feminint og ikke for vanlig. Liker det kjempe godt!

Louise- Er et kjempe fint navn det og! Er skikkelig pent, og ikke for moderne. Det er en klassiker, og ikke minst er det nydelig:)

Kristine- Er et veldig vanlig navn. Men jeg synes det er veldig pent for deg... Men synes det kan bli litt kjedelig da- desverre. Men kan ikke nekte for at det er et pent navn:)

Karoline- Er litt kjedelig, mange som heter det. Men det er verken stygt eller fint... Helt greit...

Benedikte- Har jeg ikke gode assossiasjoner til, synes heller ikke navnet er noe særlig. Men som Karoline- det er et greit navn...

Bertine- Er ikke særlig pent... Bert og Ine... Nei...

Lykke til:)

Sofie og Agathe er fint:)

Sofia og Kornelia og:)

Ja, og Sofie og Louise og da... Ja og Kristine og egentlig... Men ville valgt Agathe selv... Men de andre er tett på:)

• 7 år senere...

Venter jente nr. 2 i juni, men er veldig usikker på navn denne gangen..... ønsker hjelp fra dere!! (Storesøster heter Sofie).

Karoline

Kristine

Benedikte

Louise

Berthine

Agathe

Kornelia

kommenter gjerne!!.... andre forslag mottas også med takk :-)

tusen takk for hjelpen,

Karoline

Benedikte

Bertine (uten h)

Kristine

Cornelia (med c)

Louise

Agathe

Venter jente nr. 2 i juni, men er veldig usikker på navn denne gangen..... ønsker hjelp fra dere!! (Storesøster heter Sofie). Karoline Kristine Benedikte Louise Berthine Agathe Kornelia kommenter gjerne!!.... andre forslag mottas også med takk :-) tusen takk for hjelpen,

Agathe

Kornelia

Louise

Karoline

Berthine

Benedikte

Kristine

- rangert med Agathe på topp :)

Berthine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...