Gå til innhold

Juni: uff, legging og vondt i magen

Anbefalte innlegg

Hei! Nå er jeg helt oppgitt. Jeg vet virkelig ikke hva vi skal/kan gjøre med legginga... Zoe er blid hele dagen (vanligvis) men når det kommer sengetid så får hun nesten alltid vondt i magen, selv om vi gir mat en time før eller rett før, så promper hun, trenger masse rap osv. Da får hun ikke sovne siden hun har det vondt. Jeg kan ikke mer. Vi bruker ikke skrikemetoden lenger, men det hjelper heller ikke at jeg sitter der ved siden av henne. Hun er sååå trøtt, og blir også enda mer grinete når vi tar henne opp, men klarer ikke å sovne.. jeg holder på med å bli gal... nå prøver vi å bytte grøten med brød til kvelds for å finne ut om det kan vøre årsaken,.... men i kveld skriker hun bare.... ja, det er bare sukk (som sist) --beklager at jeg skriver om dette om og om igjen, men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4719673-juni-uff-legging-og-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så slitsomt. Stakkers dere. Gutten vår har hatt en periode med vondt i magen midt i natten. Det er så slitsomt at du bare ikke vet hva du skal gjøre. Vi snakket med lege om det en gang men han sa at det er vanskelig å finne ut av det og spesielt så lenge babyen er under 1 år. Håper det snart ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...