Gå til innhold

Hvorfor finnes det ikke ..

Anbefalte innlegg

et forbanna hus der hvor vi bor med 5 soverom eller mere og to utleie samtidig... Så hadde vi sluppet alt dette styret. Vi ser og ser men det er ingen til salgs... Det hadde vært supert om vi kunne ha funnet det før babyen kommer... Er det andre som er på flyttefot eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4719546-hvorfor-finnes-det-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke ennå, men om et par måneder ;) Overtar huset som vi har kjøpt 1. Juni, så skal vi pusse opp litt.. så i Juli er vi vel kanskje på plass ;) Gjett om jeg gleder meg ;) Nå bor vi i en leil. som tidligere var 3 hybler, så her er det trang og veldig veldig upraktisk... har f.eks vask på soverommet, dusj på kjøkkenet (som et eget rom,men på kjøkken..) og doen er i yttergangen...

Hehe høres ut som du trenger et veldig stort hus ja...er vel desverre ikke så mange av de...

Vi kjøpte hus to dager etter at vi fant ut at jeg var gravid, hadde leita i nesten ett år,fikk liksom fingeren ut da vi så for oss enda en til i mini leiligheten vi bodde i...nå er jeg 28 uker på vei, og ENDELIG er vi inne(oppussing tar tid.....)så nå er det "bare" å komme seg iorden her...heldigvis enda 3mnd til baby kommer sier nå jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...