Gå til innhold

Hjemme med ungen eller ut i arbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vist dere kunne velge,hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg hatt ungen i barnehage to eller tre dager i uka, mens jeg jobbet, og resten hjemme.

Skrevet

Har ikke noen jobb å gå tilbake til etter permisjonen, har jobbet i nesten 21 år og er derfor livredd for å ikke komme inn på arbeidsmarkedet igjen. Derfor blir det jobb og ikke heltid hjemme. men kunne tenke meg en deltidsstilling på 70-80%

Skrevet

Selvfølgelig må jeg først få meg en jobb igjen.

Skrevet

Ønskedrømmen er 50% hjemme og 50% barnehage, men her blir det 100% barnehage fra september av, jenta mi er da 15 mnd.

Skrevet

Om jeg kunne velge så hadde jeg hatt 50% stilling, og gutten 2-3 dager i barnehage.

Skrevet

Jobbet 80%, gullet i barnehage 80%. Da ville vi hatt fri hver onsdag.

Skrevet

Da hadde jeg jobbet deltid slik at jeg kunne ha vært hjemme med barna en eller to dager i uken.

Dessverre lar ikke det seg gjøre :o(

Skrevet

Jeg signerer MonCheri:)

Dette er ønskesituasjonen min også..men det er ikke mulig:-(

Nå er jenta mi 9,5 mnd og jeg er allerede ute i full jobb:-(

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne jobbet 50% - ha to fridager som jeg kunne bruke til å gjøre husarbeid o.l., som jeg ellers bruker helgene på...

Må tilbake i full jobb - foreløpig har vi ikke råd til at jeg reduserer til 50....

Skrevet

Jeg kan velge og blir hjemme et år til og så skal jeg studere. Da er han 2 år når han begynner i barnehage og da tror jeg vi begge har godt av å komme oss ut hver for oss litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...