Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 ligge på magen?? Hehe er i min 27'e uke, å kan det enda:) Er så gla for det, for det er en av mine 2 stillinger som jeg sovner på... Klarer ikke å ligge på ryggen... Da tar det LANG tid før jeg sovner... :/ Men den tid at jeg ikke kan ligge på magen kommer vel, snart frykter jeg, å da blir det å ligge på sia...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 He he, jeg kan, men jeg ligger bra mye bak deg i ruta jeg da. Begynner på uke 21 i morgen. Men jeg synes kanskje ikke det er så veldig behagelig sånn med en gang. Føles nesten som om babyen må justere seg litt før det er greit å ligge sånn. Også må jeg på do nesten med en gang om jeg legger meg sånn. Men veldig bra for deg da, siden du er litt avhengig av å sove på magen;) Nyt det så lenge du kan Klem
MissHønemor Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 jeg kan enda er 27+5 idag. Men det er ikke like behagelig som før nei, så det blir vel en slutt på det. Heldigvis ikke så avhengig av det, foretrekker å ligge på siden
Gjest Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Heldiggris!! Jeg har ikke klart å ligge på magen på gud veit hvor mange uker, nå er jeg 28+5... Gleder meg til å kunne gjøre det igjen!!!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Klarer det kun kort tid av gangen er nå i min 19 uke:)
haater husarbeid Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Klarer det hvis jeg bøyer opp kneet litt, får litt avlastning liksom. Jeg trives igrunnen best på siden godt over på magen
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 8. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2006 Hehe ja føler meg i grunn litt heldig, for da jeg var i begynnelsen av trimesteret, så jeg mange jenter som ikke kunne det i disse tider:) Syns ikke det er så ubehagelig i sofaen og senga, men på gulvet kan jeg ikke ligge så no særlig behagelig på magen...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 8. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2006 Nyter det som bare det, enda;) Blir vel å "slite ut" sidene når jeg ikke kan ligge på magen lenger:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå