Gå til innhold

hva følte dere...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i kjempeform, gikk lang tur og var på besøk hos svigers som hadde fått et lite føll.

Husker jeg sa til svogeren min at, "ååhh...hadde jeg bare hatt vondt noen plass" - ønsket så sterkt at fødselen skulle starte!

Så hadde ingen minstanke om at 5 timer etter jeg la meg skulle riene begynne :)

Annonse

Annonse

Då var eg 14 dagar over termin og på overtidskontroll på Haukeland. Blei satt i gang, så etter kvart blei det litt smerter, men det verste kom etter midnatt. Før riene begynte var eg utålmodig og veldig veldig spent, og litt oppgitt og lei over at ting ikkje kom i gang av seg sjølv.

Ingenting!

Bare de vanlige smertene fra bekkenløsningen og ryggen som begynte å slå seg vrang. Var sju dager på overtid og hadde helt gitt opp håpet om noengang å få ut ungen.

Hatet å være gravid.

Så, plutselig dagen etter, våknet jeg med litt vondt og så var det i gang og jeg fikk den nydeligste lille gutten jeg noengang har sett.

Var hos jordmor dagen før og la ut om at jeg syns det var deilig å være gravid men at jeg begynte å bli litt lei- hadde 12 dager igjen til termindato.Hun skrev fødeklar med store bokstaver på helsekortet. Fartet deretter rundt i byen med datteren til sambo og var dø sliten på kvelden. La meg så tidlig som jeg aldri har gjort før- hadde på følelsen at dagen etter kom til å bli slitsom. Og fikk jaggu meg rett!

Har født 3, og absolutt ikke merket noe dagen før fødselen alle gangene. Har alltid våknet på morgenkvisten med svake rier, men fødslene har gått kjappere for hver gang da :o)

Nummer 1 og 3 ble født dagen før UL-termin, nummer 2 2 dager etter :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...