Bobo Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Jenta vår på 15 mnd kastet opp i natt, men sovnet igjen etter seng og klesskift og en kjapp dusj. Etter frokost og 10 minutters kjøring hjemmefra på vei til hytta kastet hun opp igjen. Vi snudde for å dra hjem og jeg ga henne litt eplejuice for å fjerne den ekle smaken i munnen etter at man kastet opp. Etter dette kastet hun opp igjen - denne gangen bare flytende. Den allmenne tilstanden er helt fin - hun leker og ler som vanlig. Det jeg lurer på er om dere har noe tips til hva hun kan spise? Det er vel et slags virus i magen som gjør at hun kaster opp. Jeg har fått tips om raspet eple. Noen flere forslag?
Kystrøya Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Det viktigste er å få i henne væske. Prøv med blåbærsaft. Unngå melk og appelsinjuice.
Mulatica Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Snuppa vår på 14 måneder har akkurat hatt det samme + diarè. Hun har fått masse kokt, kaldt vann, noen ganger blandet med blåbær- og eplejuice (den nye fra Coop). Hun har fått drikke så mye hun vil. Å spise har hun fått Hipps fruktpurè med blåbær og eple, Ritz-kjeks, og risengrynsgrøt kokt med vann i steden for melk. Raspet eple har hun også fått. Nå har hun heldigvis blitt bedre, god bedring til din lille jente også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå