7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #76 Skrevet 12. mai 2006 Nå nærmer det seg .... er så spent :=) kommer inn her etterpå ;=) har drukket litt kaffe.. håper knerten er våken og spreller litt ekstra;=) Ha en fin formiddag så lenge..
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #77 Skrevet 12. mai 2006 Lykke til kjære venn!!(-: Jeg venter her i spenning jeg...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #78 Skrevet 12. mai 2006 Ja, du vet jo hva det blir du nå da:=) Hyggelig med mail forresten .. og som du ser har jeg nå bytta nick ;=) Jeg er sååå glad ;=) Klem klem ;=)
Gjest Skrevet 12. mai 2006 #79 Skrevet 12. mai 2006 Hei hei ! Ja da er vi hjemme igjen fra Tusenfryd,eller jeg kjørte guttene og dro til Grûnerløkka, mens jeg ventet. Stian var ikke så veldig interessert i å ha med mamma, fjortis vet du,ikke særlig med mamma på slep da.. Fin dag :-) Kos med lillegutt da..(",)Kan tenke meg pappan er stolt
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #80 Skrevet 13. mai 2006 Hei hei ! Så bl det sol i dag og ;=) Så morro at det gikk bra i går da-- jeg skal inn til byn i dag jeg og gå holmenkoll stafetten ( for herbalife) DET BLIR Å GÅ DA.. men jeg har fått dn korteste etappa så da går det sikkert greit;=) Ja, pappan er kjempe stolt .. jeg og i grunn;=) fin dag videre .. ooops der sparka'n igjen.. hi hi
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #81 Skrevet 14. mai 2006 Hei hei ! I dag er den store vaskedagen, nå MÅ det gjøres! Ser ikke ut her..hehe vi er like rotete alle tre. Håper du hadde det hyggelig i går, vi var en tur i byen vi også, handlet litt fotballutstyr til Stian. Mannen var på byen i går kveld, kom hjem ganske så brisen i natt. Hehe måtte le litt, han skulle absolutt kjenne etter spark og sovnet med handa på magen etter 1 min.. Ellers er det deilig å våkne opp frisk og rask, savner vinen innimellom, men UTROLIG deilig å våkne opp i god form. Skal begynne med meditasjon igjen i dag, tenke å "snakke" litt med bebisen, nå kjenner jeg spark hver dag, tenk knøttene våre er ca 350 g nå! Utrolig! Forresten se på TV 2 i kveld, et program om svangerskap, "i mors mage" heter det.Gleder meg til det. Ha en kjempefin dag :-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #82 Skrevet 14. mai 2006 Hei hei ! Ja, det var slitsomt i går--- jeg sto og gikk konstant fra kl 11 til jeg satt på toget hjem kl 1900.. Skulle egentlig på grillfest, emn det orka jeg ikke.. var helt utslitt.. det var gøy å være med da.. vi ble nr2 av alle herbalife lagene som stillte.. litt morro det da;=) Raymond dro på grillfest da, så jeg henta han i natt ganske så brisen .. morro det da.. Ja, savner vina mi jeg og, men det kommer tidsnok tid for å ta noen glass:=) og som du sier.. jeg synes det er godt å våkne frisk og rask... unner ikke gubben hangoveren i dag.. jeg kan ligge i sola i steden.. ;=) ;=) Og jeg er soloman , så det passer bra ;=) nå skal jeg ut i sola igjen :=) har satt på ringeklokke på mobilen til i mors mage.. gleder meg :=) lykke til med mediteringa.. skal gjøre et snart jeg og.. jeg ligger og tenker "sammen" med han jeg da.. og synger inni meg til han.. godt det :=) men må vel snart synge høyt.. så han hører det også :=) klem klem og ha en nydelig dag :=)
04.oktober-overtid Skrevet 15. mai 2006 #83 Skrevet 15. mai 2006 Hei dere. Håper dette ikke føles innpåsliten!! Jeg er ny her fra idag...har lest litt av chatten deres og skal visst ha termin rundt da dere har. Altså 8.okt. Den ene av dere har 7. og den andre 9. om jeg har forstått riktig?? Vil gjerne blir bedre kjent, om det også er et ønske fra deres side også. Venter på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå