Gå til innhold

Oktobermamma!!!!

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære venn (",

JA det vil jeg gjerne gjøre !

Bare gi meg symtomer:

kvalme (når på døgnet)

hvordan er magen..lav eller høy,spiss el "bred"

Hjerteslag, vet jeg jo

Ofte el sjelden sex hehe, hvis du vil si det da..

Hva er du "fysen" på

Jeg tipper villig..

Sitter på terrasse med et 1/4 glass vin, lukter mest ..hehe..

Fikk så lyst på,deilig dag..

PS: Skal sende deg bilde på mail (",)

Annonse

hei hei og for en NYDELIG helg ;)

Jeg elsker sol .. og nå kom den ;)

har lagt på meg ca 4 kg , alt ligger på magen( tror jeg )

magen er lav

sexlysten.har vært der og bra hele tiden men nå er den ... stigende kan man vel si ..he he.. det er i hvertfall ikke sjeldnere enn før.. he he

fyser på frukt..og bær det går veldig opp og ned .. ikke en spes ting som går igjen..

var kvalm bare til uke 10. men kasta opp kun 3-4 ganger

har fårr noen ekstra ( ikke mange men kange..h ehe) hår på lårene..

legger og armer har normal hårvekst.på hodet ? hm.. normal vil jeg si.. mista litt ekstra i starten av svangerskapet, men det har slutta-heldigvis ;)

litt sure oppstøt nå, men det kan være penicillinen...

formen er stigende..

har ikke fått mer kviser,,men litt nupper på brystet.. ser ut som soleksem..

spiser mindre lakris enn før.. helst frukt pastiller i steden..

tisser ca 2-4 ganger hver natt.. farge?? lysgul

vil ikke ha for tung mat..( da må det være grilling evnt,,lukt av stekt BACON-går aldri ut av huset.. he he ;)

helst grønnsaker eller grovt brød, knekkebrød..

er det noe mer da tro ?

nå skal jeg ut og nyte sola og få bort nuppene;)

Håper du nyter helgen .. kos deg masse;)

STOOOOR SOMMER KLEM :)

Nydelig dag (-:

Har vært på jobb i dag, og fått solgt min gamle bil..Det var deilig ! Mye mas og jeg har jo overhodet ikke greie på biler,så vet ikke hva det handler om når de spør om det og det hehe...

Vet du, jeg har en følelse av at du venter jente,men veldig mulig at jeg tar feil hehe..

Super spent jeg også, håper dere får greie på det til uken!!

Hei hei !

rart du skulle si det , for ALLE andre tror også det .. har drømt det også.. men alikevell er følelsen gutt.. rart .. det er utrolig spennende synes jeg .. akkurat nå heter den bare Knerte'n.. hi hi

Tok testen forresten .. det ble nøyaktig 50`/50..

Så bra du fikk solgt bilen din da.. ikke noe er bedre enn det .. vet du hva ? jeg tok lappen i oktober i fjor jeg , så jeg har også heller dårlig peiling på bil.. vet hvordan jeg fyller olje, luft og bensin da, men .. hi hi

Flink du er som jobber så mye:)

Jeg har i grunn lata meg i sola i hele dag og fått en haug med fregner.. og litt rød nese.. he he

nå dunker knerten i magen igjen..

Har dere tenkt noe mer på navn foresten ?

hvis det er jente blir det Julia Maria her ..

PÅ mandag skal jeg trene 3 ganger hadde jeg tenkt.. skal prøve i hvertfall.. sykla på jobb i går og det gikk kjempe b ra.. bedre enn å gå for da får jeg vondt i isjiasen.. så jeg tror jeg skal prøve meg å spinning 1.. det er jo ikke sååå høypuls..

Nå er middagen fortært(grillmat) og vi har krøpet inn i stua..

skal ha film maraton i kveld.. og spise sprømix.. nam nam lørdagsgodt skal man ha ;)

Håper du også skal kose deg i kveld og at du får nytt sola i morgen ;)

Det er meldt rundt 20 grader her i morgen også.. jippi;)

jeg er soloman, så det passer bra !

stoor klem og ha en suuper kveld:=)

Hei igjen!

Hvis din egen magefølelse sier gutt...Og det sies det man selv drømmer man får, får man det motsatte av..Jeg drømte helt klart gutt dagen før UL, men får jo jente.

Ja disse kjærringrådene, er vel ikke helt til å stole på.

Høres kjempegodt ut med grillmat, her ble det MC Donald i dag, litt hastemat.Klarte å låse nøklene inn i nybilen i det vi skulle å vise den gamle, så NAF måtte komme ..Så det ble litt hentemat, blir så fort sulten nå, og da må jeg ha mat med det samme ! hehe

Nå er mannen og handler snop til filmen , altså filmkveld her også..

Eller er jeg ikke ALLTID så usunn som jeg høres ut til...hehe

Ha en fin kveld (",)

Hei hei igjen ;)

deilig å kose seg litt... dt er jo lørdag..

Ja , jeg og har fått tilbake ulvehungeren jeg hadde fo 1,5 mnd siden.. babyen vokser sikkert masse akkurat nå.. for i ca en mnd nå har jeg bare følt meg stappa hele tiden ..

Kos dg masse i kveld ,,, det skal jeg i hvertfall.. brus og digg ;)

stoor klem ;)

Annonse

Nå er jeg solbrent.. hi hi ;) vi har arvet masse tøy og sprinkel seng i dag .. kjekt å ha.. særlig sånn småttis tøy..

tepper, dyner , sengetøy , etc--og to park dresser og helly hansen regntøy som netsen ikke er brukt.. ca barnehage alder.. kjekt.. det er jo såå sinnsykt dyrt skal man kjøpe det i butikken..

De vokser jo ut av dt alikevell.. og de hopper vel ganske mye i søla og skitner seg ut også.. så dt er kjekt med skift---

Nå skal jeg kose meg innendørs med min lett solbrendte kropp inne.. i sommerklær.. hurra!

er så glad for at jeg kan bytte ut olabuksene nå ;)

angrer nesten på at jeg kjøpte en mammaolabukse i uke 14... men men .. kan gi den bort eller kanksj jeg får brukte'n en annen gang ? hvem vet ?

ha en strålende kveld :)

klem

Så heldig at dere har fått arve da! det er sant som du sier, disse små vokser jo så fort at de ikke rekker å slite ut klærne,bare tull å kjøpe nytt da! Vi har noen venner med en gutt og en jente, her tidligere sa de at vi bare kunne hente klær og utstyr av dem når vi ville..Men nå synes jeg det blir litt dumt å spørre..Kanskje jeg kan høre om de vil selge noe?

I dag har vi vært i konfirmasjon. I morges stod jeg passe fortvilet og lette igjennom kleskapet-ingenting å ha på !! Men så fant jeg en kort sort sånn tubekjole som jeg brukte da jeg var slank og lekker hehe.

Det jeg gjorde var å bruke den som skjørt, bare dro den ned sånn at brystpartiet kom over magen, i tillegg har jeg kjøpt en gravidetopp i akkurat samme stoff og stil,så det så ut som det tøffe settet!!

Skikkelig kreativt,så fornøyd da vi dro hehe..Ikke så værst å være småtykk da..

Lett å bli solbrent nå ja, husk høy faktor, fare for pigmentflekker når vi er gravid!!

I morgen kveld er det UL, nå føler jeg at jeg sniker i køen, gleder meg nesten mer til å høre om din hehe..

Ha en fin kveld du også (-:

Så morro med klærne da!!!det hørtes kjempe fint ut ;)

Genilat .. da har du jo antrekk til 17 mai også da jo..

jeg har vært litt kreativ der selv.. har en del strech kjoler og skjørt liggende .. kan jo bare bruke det under magen .. for nå begynner den å synes.. ,) er så glad for at vi nå kan begynne å gå i lettere klær.. og slippe tunge sko..

Ja, her i gården går det i faktor 30 i ansiktet .. er jo så lys ;)

oj .. der dytta beibi'n igjen.. det er såå rart ;)

morro med ul i morra da.. spennende.. vi har bestemt oss for å ta

3d ul etter uke 24 også vi da.. tenk så gøy å se hele ungen inni der ??

gleder meg til å høre hvordan det står til med beibi'n deres også..at det sprelles inni der .. hos meg tror jeg det er en skikkelig gymnast.. turner :)

lykke til:=)

natti natt ;)

Hei !

Nå har vi vært på ny UL,alt vel med lille frøkna.

Hun var litt blygere i dag,så det var ikke så lett å se kjønn,men jordmoren trodde det var jente fortsatt(",)Så da forsvant siste håp til storebror som så veldig gjerne vil ha en lillebror hehe..

Det er sprøtt å se de små bena,fingrene,armer og bein som romestrer der inne..Herlig følelse..Terminen min er nå 3.oktober,altså enda 2 dager før...Er spent på din,morro hvis det er samme dag!

Gled deg til fredag....Når tid er det.??

Du MÅ rett inn her og fortelle etterpå ..hehe..

Jeg er en UTROLIG nyskjerrig person!

Klem klem..

klart det !!

Du blir den første til å få vite det vet du ;) ;)

Så bra at alt sto bra til da.. det må være helt utrolig.. gleder meg veldig mye:)

i forhold til termin.. jeg er jo temmelig sikker på når den satt seg .. men det kan også ha vært i jula.. for jeg hadde veldig såre brystvorter første uka etter nyttår.. og i utgangspunktet da var jeg jo ikke gravid.. men men ... hadde ikke gjort noe om terminen blir flytta fram litt.. begynner å glede meg nå ;)

men i følge jordmor stemmer målene på meg i forhold til hvilken uke.. men det akn jo flyttes alikevell.

Spennende;)

DET ER KL 11:)..håper bare alt er ok.. men det er det sikkert.. knerten turner fælt inni der om dagen ;)

Klemmer ;)

OG ha en fin sommer dag ;)

Hei hei!

Deilig vær, sitter på terrassen og bare nyyyter..

Har kjøpt en øl til mannen og en munkholm til meg,disse skal vi skåle i etter middag, hehe..

I går kjøpte jeg brukt vogn av en veninne, har jo ikke mye peiling, men vet at hun er veldig nøye, så regner med at det er en bra vogn..

Det er en kombivogn i farve blå og noe rødt, merket er ..noe ..på t... tautonia tror jeg det var, husker ikke helt..

Det blir spennende å se om terminen din stemmer....

Ha en strålende kveld :0)

Hei hei !

Så bra med vogn! Da er det i boks.. kjekt;)

Øl er godt .. det har blitt noen munkholm på meg de siste dagene ogsåå .. så godt i varmen ;)

Jeg tok en besluttning om redusert arbeidstid i dag ,,, bruker noen ferie dager som jeg deler opp og tar d to siste timene fri fram til midten av juni.. ( har en del tilgode).. kan jo ikke sykemeldes pga provosjonen.. en del av den blir borte da,, og mai er en super mnd for meg så jeg må få med den i beregninga når de skal beregne permisjonspenger;)

med litt kortere dager orker jeg kanskje å fortsette å trene , så jeg holder meg frisk lenger ( nakken har låst seg for n'te gang,,pga stess,og sover dårlig pga bekkenet..) )

Jeg er verdens lykkeligste , men trenger bare litt mindre stress.. så jeg tror dette er løsningen.. sykla en lang tur bort på treningsseneteret i dag og trena sykling og vekter der.. det var veldig deilig.. utrolig hva de 2 timene gjør ..føler meg som Tirill igjen ;)syklinge er helt utrolig.. da kjenner jeg ikke isjias smertene i det hele tatt.. så ny sykler jeg overalt.. elsker å sykle fra før så det passa midt i blinken ;)

følte meg som en svekling nesten da jeg foreslo det på jobb, men nå er jeg fortrolig med valget mitt og tror jeg trenger det...

dette ble mye syting, men godt å få det ut ...:=)

Så nå er jeg BARE glad ;)-takk

veldig hyggelig at du hadde vært innom her i dag og at det lå hilsen her ,,

håper ølen var god ;)

åååå jeg gleder meg sånn til fredagen...

stoor klem ;=)

Hei hei!

Vet du det høres ut som en kjempefin løsning ! Stress er overhodet ikke bra, man skal lytte til signalene kroppen gir og først og fremst tenke på deg selv og den lille i magen.Det er ennå mange mange år vi har igjen i arbeidslivet og denne lille graviditetstiden skal man nyte ..

Fin fin løsning Tine, og kjekt at du får trent også, tror man generelt får en lettere fødsel om man trener i svangerskapet.Jeg trener fortsatt 2 dager i uken....Ikke mye, men bedre enn ingenting.

Du er ingen svekling !!!! Bare løsningsorientert, flinkflink vordene mamma (",)

Munkholmen var supergod......MEN tok en røyk også...huff!! Får så lyst på i godværet...Må ikke mere!! Får bare utrolig dårlig samv.het, ikke verdt det..

KLem klem, gleder meg også til fredag :-)

Takk takk min gode venn ;) den trengte jeg nå..

1 røyk innimellom er vel ikke akkurat verdens undergang ;)

jeg får lyst på noe så rart som SNUS jeg av alle ting ..

:=)

2 ganger i uka er kjempe bra;) det er det som er målet mitt også.. 3 hvis jeg har overskudd til det lille ekstra..jeg tror også det er viktig å holde på så lenge som mulig ... har også hørt at fødsel og innhenting av kroppen etterpå går mye raskere hvis man klarer å holde musklene nogen lunde i sjakk;)

Nå er'e natta for meg :=)skal bare se ferdig lost;)

natti natt :=)

takk takk;)gleder meg vannvittig ;=)

vi har akkurat kasta masse fra uthuset.. så har Raymond Band rom ( spiller gitar, lager egne låter og synger.. han ligger under Raymond Fjeld på www.uhort.no..hvis du vil høre.. hi hi -- jeg korer..)

og vi hadde så sinnsykt mye gammelt som bare er å kaste, så når vi nå hadde en stor henger her er det bare å benytte anledningen.. ikke se ..bare kaste;)nå orker ikke jeg å stå bøyd lenger, så nå legger jeg meg og hviler velfortjent på soffa'n;)

ha en fortsatt super kveld.. og vet du hva ??

i morgen er det HELG ;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...