Gå til innhold

Oktobermamma!!!!

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Oj oj ... er såå spent jeg også.. Håper du kommer rett inn her og sier hva det blir....

;=)

kanskje jeg må gjøre det jeg også gitt??? går og venter på brev fra legen.. men det er LANGE dager synes jeg ;)

Snart starter uke 17.. tiden flyr jo alikevell.. men det går tregt i denne sammenhengen.... he he;=)

Klem :=)=

Fortsetter under...

Hei kjære venn (",)

UL gikk fint, alt står bra til med lilleknøttet OG vi

får en jente !!!!!! Er hoppende glad, ville jo vært like glad hvis det var gutt, men nå får vi en av hver !!(-:

Skjønner du er kjempespent, jeg anbefaler en forhåndstitt, her kostet det 825,- men kanskje det er rimeligere i Moss . Vi var hos Volvat med.senter, og det er dyre, det visste jeg fra før.

Uansett vell investerte penger!!

Ul terminen min er 5.okt. da er jeg 16+3 i dag..Tror kanskje jeg stoler mer på den, men det er jo bare snakk om får dager.

Stooor klem !

Så morro ;=)

Gratulerer masse med liten jente ;=) så morro;)

Så du ble satt fram litt du da??

Kjekt det da i grunn..

Jeg er temmelig sikker på hvilken dato den satt jeg , men det kan selvfølgelig være helgen før her også.. SPENNENDE.. '

Det må være utrolig rart å se ... blir nok litt mer virkelig da ja..

Ble glad på deres vegne nå , siden alt står bra til .. .. hurra;=)

klem i solskinnsværet ;=)

Hei hei !

Hva gjør du i helgen da?

Jeg har visninger, så da er det jobb både lørdag og søndag, men bare noen timer hver dag.

Tenkte og spørre deg litt om trening, trener som sagt med vekter.

Tar oppvarmingen på tredmølle, bare 10-15 min.,deretter ca 50 min.med ulike vekter,unntatt mageøvelser. Jeg kjenner ingen ubehag,og føler vel egentlig at jeg kan presse meg litt mer enn det jeg gjør. Er det bare å ha på tyngere vekter, så lenge man ikke føler ubehag? Jeg har en veileder der på treningssenteret,men synes egentlig ikke han gir meg så konkrete svar, kanskje han ikke har hatt så mange gravide...

Ellers håper jeg alt står bra til med deg(-:

Klem

Hei hei Kjære venn;)

Hvis du ikke føler ubehag kan du bare trene.. ikke noe problem .. Du kan kjøre det samme du har kjørt tidligere .. og hvis du vil kan du godt legge på litt på armer feks.., men kjenn på kroppen for hver gang .. er du litt mer sliten en dag , så ikke press deg .. vær litt forsiktig med å kjøre tunge knebøy , og særlig utfall.. Bekken løft kan være bedre i så fall.. og heller kjøre mange.. da kan du jo øve knipeøvelser samtidig også.. ;)

jeg synes det er utrolig vanskelig nå å skulle stoppe og ikke presse meg selv til det maximale.. men kroppen min sier jo stopp desverre.. med isijas og sånn.. men jeg går nå over til svømming tenket jeg ,,, og skal trene armer ved siden av .. håper det blir bra det og..

Vi har vært på kick off med jobben til min kjære i åsgårstrand på Thon hotell.. kjempe koselig ;) men det ble sent , så jeg er SUPER trøtt i dag .. deilig å reise litt vekk da..

Har jeg sagt at vi har en hjemmeside forresten?

hvi du har lyst må du gjerne gå og ta en titt;)

www.tira.no.

Der står det jo litt om oss og sånn.. Den blir stadig oppdatert ..;)

Ellers er alt bra og vi håper på Mosse seier over tromsdalen i dag ..

Håper du får en fin kveld ;=)

Klem :)

Annonse

Ps har forresten fått time til ultralyd 12 mai kl 11 ;) Kan tro vi gleder oss.. Nå strutter magen skikkelig.. Når jeg var hos legen fredag før påske hadde jeg lagt på meg 1,2 kg..totalt , nå er det sikkert 4 kg til.. he he ..kjæresten synes magen er flott da, så da er det jo greit.. :)

Går fortsatt i buksene mine , men deilig å bytte til litt slækkere variant etter jobb..

Tror du det er normalt? Blir helt gal av dette vekt greiene.. særlig når jeg ikke orker å trene så mye som før-- men men må jo lytte til kroppen nå ;)

Synes jeg kjent en litt annerledes Boble i natt også... hmmm... kanskje det var babyen? hvem vet .. spennende..

Klem ;)

Hei !

Så morsomt å se hjemmesiden deres ! Rart, jeg hadde dannet meg et bilde av deg, og det var ikke så langt unna (",) Vi skulle også hatt hjemmeside-har desverre ikke det,men jeg kan sende deg et bilde iallfall,så vet du hvem du snakker med. Kjempefine malerier, har du malt?? Det siste var jo så tøft!!! Og stilig kjøkken i nyhuset(",

Og Raymond da, han er kjekk!

Takk for gode treningstips! Skjønner det er vanskelig for deg som er vant med å trene mye,men svømming er jo veldig bra. Tror ikke du skal bekymre deg så mye for vekten, når du begynner å amme,forvinner de ekstra kg.i en fart. Etter at jeg fikk sønnen min var jeg syltynn etter 6 mnd, men da var jeg heller ikke spes.lykkelig (hadde en del kjærlighetsproblemer,sukk). Nå er jeg 80 kg, lagt på meg to kg.etter at jeg ble gravid. Dvs.at utgangspkt. er litt tyngere enn triveselsvekten,he he. Tror ikke at vi skal bekymre oss så mye, som sagt går det fort av igjen, og man skal også slappe av og kose seg når man er gravid.

Moss-Tromsdalen ja. Da må jeg si heia Tromsdalen!!! er opprinnelig Tromsøjente skjønner du (",) Eller bodde der fra jeg var 15 år, flyttet hit da jeg var 26.

Hei hei !

ja , morro om du sender bilde ;)

Jeg har lagt ut mitt første mage bilde under Tirill westbye på våre album i dag .. tenket det er greit å ha et lite handlingsforløp;)

Ja vekta får komme og gå litt den da.. ;) det viktigste er at alt er bra ;)

Og nå begynner jeg å slappe litt mer av kjenner jeg ..

uffameien nå leder tromsdalen.. he he .. så gratulerer -he he ;)

Nå skal jeg strikke litt.. ha en super duper kveld:) klem;)

God morgen !

Takk!

ja, vi vil vite kjønnet på babyen ja.. Er altfor spent til å ikke ville vite det.. men har hørt at jordmora ikke alltid vil si det .. men det MÅ hun vel, .. eller hva? hvis vi spør..d et er jo derfor vi er der ... he he..for å få vite ALT.. ;)

Nå er en ny dag , ny uke.,.. heldigvis er det langhelg igjen neste helg ;) 1 Mai.. hurra..

Ser fram i mot alle fri dager som er jeg .. hi hi ..

Håper du får en fin dag :)

Klem :=)

God morgen kjære venn!

Ja, jormoren sier det det er jeg sikker på.

Gutt ser de lettere enn jente, men du er kommet så pass langt den 11/5 så det er nok store sjanser for at du får vite.

Husk: Drikk kaffe el. cola og før du går inn !

Da beveger den lille mer på seg.

Ha en super dag (",)

Annonse

Bra tips;9 Takk... Ps det er som regel etter at jeg har drukket cola eller kaffe at jeg har kjent de boblene også.. Kanskje det er babyen da, selv om det er tidlig?

Håper håper ;=)

Fin fin dag videre.:==)

Hei og God morgen ;=)

Ja, i dag blir jeg 29 år.. sa jo jeg skulle ha min første unge før jeg ble 30--- det gikk;=)

Det vra deilig å trene i går..Føler seg bedre da..

Jeg og tror det er babyen.. boble greiene..

Håper det kommer en til i dag .. det hadde vært fin bursdags gave til mor..

I dag skal jeg nyte dagen og bake sjokoladekake.. kose seg .. ;=)

Klem ;=)

Hei !

Har ikke vært inne på enstund jeg heller.. HEKTISK på jobb;=)

Jo takk.. jeg kom hjem til gulrotkake med 29 lys på og 9 store røde roser ;=)

Kjærsten er plutselig blitt mer romantisk enn før.. hi hi ,=)

Det var koselig!

NÅ er det snart lang helg .. det skal bli deilig.. puste ut litt igjen ..

Jeg var på Vannaerobic i går-- bra trening ;=)

Til uka skal vi til jordmor ... kanskje hun har lytte apparat som vi kan høre hjertelyden på? hÅper det - nå begynner jeg å bli utålmodig . he he ;=)

Stoor fredagsklem ;=)

Hei !

Åhh så søtt gjort (",)

Du gleder deg vel til å få høre hjertelyd..Det er så deilig følelse!

Har hatt noen hormonelle dager her...

Uff man er ikke helt seg selv i disse tider, har vært skikkelig urimelig både ovenfor mann og sønn, har såååå dårlig samvittighet.

Skikkelig kranglete og sur har jeg vært !

Må skjerpe meg..

Ha det fint så lenge, måhente frem gladfølelsen...

Klem klem

Hei hei !

Ja, jeg har vært litt mutt id et siste jeg også..har fått bihulebetennelse som har kapsla seg inn.. -den veranda leppa ..he he og går på penicillin.. Æsj.. det blir jeg kvalm av .. men vet du hva ?

I går skjedde det .. Baby'n dunket .. 4 ganger ..

Raymond kejnte den siste dunken også ;=)

Surrealistisk ,men kjempe gøy..

Håper god følelsen kommer snart ;=)

Sender deg en solstråle rett fra hjertet ;=)

Jeg er veldig glad for at jeg har deg her inne;=)

STOOOOR klem ;=)

Åhh takk skal du ha (",) !

Dette varmet et holrmonelt gravidehjerte...*sukk*

Artig at du kjenner dunkene så godt ! Hvor dunker det ? ved navelen..?

Når skal du til jordmoren ??(-:

Jeg er faktisk ikke sikker ennå, har noen "luftbobler", men tror egentlig det er magen, boblene er helt nede på magen..

Jeg er jo i tillegg andre gangs fødende, skulle kjent det nå!

Men så er jeg jo litt ekstra polstret denne gangen hihi.

Det kommer nok...

Klem Susanne (",)

PS: Er veldig glad jeg har deg også !!!

Hei hei !

Ja, det er nederst på magen .. under navlen faktisk.. som sånne bitte små vinge slag .. litt luft aktig ja,.,, men det er på midten hver gang , så det er ikke luft .. er helt sikker ;=)

kjenner det best når jeg ligger rolig på ryggen ;=)Så det er sikker babyen du kjenner .. er det ikke utrolig ?

Helt sprøtt ;=) Litt ailien aktig .. hi hi

Skal til jordmor på torsdag .. og ultralyd 12 mai .. gleder oss villt;=)

Ha en fortsatt strålende dag Susanne;=)

Klem fra Tirill-mor ;=)

Morro;) Gratulerer.. Alt blir liksom mer virkelig da ikke sant?

Lykkelig ;)

helt rart i grunn.. Nå er det dunking hver dag hos meg allerede..

vannvittig rart;)

Håper hun har lytte maskin.. gleder meg .. det er jo snart vi skal til jordmor.---- bare noen minutter igjen.. herrgeud.. hva hvis det er 2 hjertelyder da+ da svimer jeg av .. he he ;)

kos deg litt i sola i dag ;) det skal jeg når jeg har pause;)

Klem ,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...