Gå til innhold

Oktobermamma!!!!

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Hei igjen ..

Så morro at vi har termin på samme dag .. Jeg skal også til uL SAMME UKE SOM DEG .. Rare greier .. internett er fine greier ...

vmorro hvis vi kan holde hverandre oppdatert på kjønn og sånn .. og utvikling videre ,, vi får jo etter al sannsynlighet vekt barn vi da.. jeg selv synes "alternative" ting er veldig spennende ... er tyr selv og kjæresten er Skorpion ..

Hvor i landet bor dere ? vi Bør i østfold vi da.. så her blir det antagelig fredriksstad sykehus .. du da?

Jeg jobber i avis jeg da.. med masse stress og stille sitting.. og som instruktør på på treningssenter på ettermiddagen .. håper jeg kan fortsette med det så lenge som mulig ;)

Vi pusser opp og etter isolerer hele huset , så vi har litt å henge fingra i fram til den store begivenheten ;)

Men nå er det påskeferie ... det er godt det ;=)

Riktig god helg ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !!

Ja kjempemorro hvis vi kan følge hverandre, vi er jo akkurat like langt på vei! Det ser ut som det er flere likhetstrekke her..hehe

Er selv litt alternativ, de vektene jeg kjenner er supersjarmerende og energiske mennesker. Er selv sammen med en jomfru..

Jeg jobber med eiendom, også mye stress lik din jobb, men sitter altformye på rumpa..(-:

Er ikke instruktør som deg, men prøver å trene i helsestudio et par ganger uka..Er 8 kg over trivselvekt i utg.punktet, så her gjelder deg å holde seg i "selen"...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4717651
Del på andre sider

Så morro;)

Ja vekter pleier å være sjarmerende de ja.. går godt sammen med dem som regel..

jeg er så utrolig spent.. legen bestillte ul time til meg i går.. tripper i spenning ;) også gleder jeg meg til å kjenne liv inn der.. det er litt ailien aktig foreløpig .. hi hi

det er kjempe bra med trening !!! det hjelper oss både fram til /under og etter fødselen ...

Fortsett med det så lenge det går.. Vann aeroic er perfekt når vi blir så tunge at ikke annet går .. har begynt med det nå - for det kan jo hend ejeg må bytte ut noen av timene mine med det etter hvert.. har mage,rumpe,lår og body pump pr i dag! kjempe morro og utrolig effektivt.. også yoga da.. det kan man jo trene hjemme i sin egen stue... fin måte og slappe av på også;)bare man ikke tøyer seg ut av sitt gode skinn da.. de er jo ofte vannvittig myke de som driver med det .. hi hi ..og sånn er IKKE jeg,,

Pske klem ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4717704
Del på andre sider

Body Pump er så bra!! elsker det, er ikke særlig for tung kondisjonstrening. Liker også vannidrett, vann aerobic må være supert senere ja.. Yoga har jeg drevet litt med før,men har lenge tenk å ta et kurs på trengingssenteret..Driver ellers medlitt meditasjon,men det blir ikke regelmessig desverre, tror det kan være veldig sunt nå mens man er gravid.

Er kreps selv,. kan jeg spørre om hvilket stjernetegn du er ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4717842
Del på andre sider

Jeg er Tyr.. så jeg har bursdag 25 april.. og asscendant i fisk.. så jeg er veldig følelses menneske , men også sta.. det jeg er mest sta på er følelsene mine.. hi hi samboer'n er skorpion da , så vi føler mye begge to.. ;=) er veldig glad i farger og kunst også.. har gått kunstskole og steinerskolen .. så man kan vel kalle meg alternativ.. ikke til det "gale" da.. er jo normal også.. men synes det er veldig intressant.. drømmer innimellom mye rart som kan stemme og sånn også.. men det er ikke alltid like gøy.. men har jo drømt at det blir jente, men tror det blir gutt.. rart.. veldig usikker på dette .. sikkert fordi en del hormoner forstyrrer hodet litt også.hi hi

har du tenkt på navn?

Vi har tenkt : Julia Maria eller Odin Alexander julia og odin var bestemt lenge før vi visste at vi skulle ha barn noe gang.. så jeg får håpe det blir en av delene.. kanskje det blir 2 ??? hjelp.. hi hi

han pusser opp og renoverer huset.. ikke mye jeg får gjort desverre.. strikker baby tøy jeg da.. også gjør jeg jo en jobb med å bære fram hans barn.. prøver å tenke på det når jeg får dårlig samvittighet ;)

Kreps er bra :)

meditasjon er veldig bar.. men je får ikke helt roen til det nå med spikring og saging rundt øra hele tiden.. men prøver å ta noen min når jeg legger meg og holder hånda på magen ( noen ganger gjør samboern min det også) og ligger helt i ro .. og hviler bare;)

Når snøen blir borte skal jeg gå turer ved sjøen .. bor i moss og på jeløya er det nydelig.. sjøluft og skog er meditasjon for meg .. puste inn livet i skogen ..

Samboer'n er også litt alternativ, selv om han ikke vil innrømme det helt.. han har varme hender han da.. det er til god hjelp når det stikker i korsryggen ;=)

dette ble langt;=)

klem:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4717915
Del på andre sider

Annonse

Ja det og være følelsemenneske er bra ,men også strevsomt innimmellom. Men tror generelt man har mer kontakt med sitt indre og det er jo veldig viktig, selvinnsikt er bra, man blir jo gjerne mer empatisk i forholdt til sine medmennesker..Den jobben jeg har passer på mange måter ganske dårlig med min personlighet, ganske kynisk synes jeg, og de kreative evnene jeg mener jeg har, får ikke kommet helt til sitt rette.

Meditasjon ja; Jeg har lært litt om Silva metoden, vet ikke om du har hørt om det ? I utgangspunktet begynte jeg på kurset for ulike teknikker i forbindelse med "positiv tenkning" . Man teller ned til alfa niva (totalt avslapnigsnivå), når man er på dette nivået gjør man ulike ting i tankene, om det er forberedelse til et møte feks. så tenker man seg at møte går veldig bra. Man kan også utføre øvelsene bare for avslapning. I frobindelse med graviditet, kan jeg tenke meg det er nyttig først og fremst for å koble av og oppnå total avslapning i en travel hverdag, men også for å ha en "indre prat" med barnet, skjønner du ?

Sammen kan dere legge dere ned, puste dypt inn og ut,telle ned fra 10-1 og forestille dere en slags prat med barnet sammen, kansje si postive setninger inni dere om at dere gleder dere til barnet kommer , er veldig glad i det , snakke direkte til barnet. Jeg tror jeg først og fremst vil prøve dette på egen hånd, fordi mannen min ikke er alternativ (hvis vi kan kalle det det ) overhodet. Dette ble langt og kronglete, men håper du skjønner hva jeg vil frem til...-)

Det kan være lurt og kjøpe en silva-metode cd, der man får hjelp til å komme ned på alfa niva..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4718274
Del på andre sider

Hei hei !

veldig fine navn du har funnet.. de ligner jo fælt på de vi har tenkt på.. morro;) jeg liker sander og oliver veldig godt ;)

Joda silvametoden har jeg hørt mye om og lest mye om .. Jose Silva er nok en veldig bra mann.. jeg har vært en del i kantakt med reidun og mammen hennes over mot sandefjord/tønsberg.. (husker ikke helt no om det er det de heter, men det er noe i den duren .. og de sender stadig oppdateringer og brev på når det er kurs etc.. vet de har samlinger og kurs i fredriksstad og sarpsborg, men de har foreløpig ikke hat i moss, så det har vært vanskelig for meg å komme på de kursene.. men dette er kurs jeg skal ta etterhvert, da jeg er nysgjerrig på meg selv og hva jeg kan klare med min egen tankekraft.. tror det er viktig å utnytte oss selv og våre egne evner.. Ikke alltid så lett å finne dem selv bare;=)

Jeg har gått kunstskoler jeg da.. 1 år i birmingham og 2 år på mølla kunstskole i moss..det går veldig opp og ned , men når jeg først er i siget så maler og maler jeg .. MYE farger .. skrev forresten en oppgave om fargenes påvirkning på mennesket som avgangs oppgave ved steinerskolen.. der kom jeg inn i materien på alt fra at barn oppp til 3 års alder oppfatter farger komplimentært.. Dvs at at dersom barnerommet males rosa/oransje så vil den lille oppfatte dette som blå aktig og dermed beroligende.. og aura , chakra etc .. det er kjempespennende hvordan fargene påvirker oss synes jeg .. .

grønnt oppfatter barnet som rødt ( kan gjøre barn urolige, og dersom de har det latent kan de faktisk bli hyperaktive) men det er jo viktig også at denne farger opplevelsen endrer seg ved 3 års alder, så da kan man male igjen.. rare greier ;)

barn ser jo også "avdøde" lettere enn oss også.. De har et så åpent sinn , helt til omverdnen forkludrer det til .. ;=)

dette ble lengt igjen.. endelig en jeg kan skrive om disse tingene til..

I dag skal vi til kongsvinger på fotballkamp.. synes det er gøy og nemlig.. å følge hjemmelaget moss.. håper de rykker opp i år..

men før det skal jeg strikke litt mer på regnbue genseren jeg strikker til knerten .. Som du sikkert skjønner blir det lite pastell på klær her i gården .. he he ;=)

Ha en super dag ..

klem ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4723365
Del på andre sider

Hei igjen!

Så spennende det du skriver om farver og barnet..Det er sant, sinnet til babyen/småbarn er jo veldig åpnet, Har malt litt selv,flere år siden da, litt akvarell var det den gangen, men husker det var rene meditajonen.Kunne sitte i timesvis,siden skled det bare ut. Ble ikke rare maleriene hehe men bra for sinnet var det. Har tenkt å prøve meg igjen når jeg går ut i permisjon.

Joda det var Reidun og mannen som ledet Silva kurset da jeg gikk (i Oslo)- absolutt å anbefale, tenkte kanskje å ta et oppfølgingskurs senere. Synes ikke det er så lett å få meditasjon inn i den daglige rutinen..Dette med positiv tenkning (tankens kraf) er jo veldig opplagt egentlig, tenker man at dette går ikke, er det jo nettopp det som skjer..

Jeg mener Silva metoden er genial på det "enkle" i livet, derimot når det går over det å styre liv og død, som behandling av kronisk syke (kreft o.l.) tror jeg det er større makter som styrer..

Har bare slappet av i helgen, ikke gjort noenting egentlig, forkjølet og greier, da er det godt å slappe av.. Gutta boys (mann og sønn) er dratt på foballkamp nå, og da får jeg ha pc en for meg selv...-) Den er en nyinvestering, og dermed veldig populær her i heimen...Er selv ikke så veldig interessert i fotball, får heie på Moss for deg,Heia moss!!:-)

Ellers er det mye tanker rundt barnet da, grublet på dette med navn i helgen. Nå har jeg tenkt litt på Johannes...

Ha det fint så lenge..Klem :-) Kjempehyggelig å "prate" med deg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4726347
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg er helt enig i at alternative ting.. vet ikke hva jeg skla kalle det.. er bar på små ting, men at mer alvorlige ting som sykdom etc bør lege kontaktes .. det kan lett ta litt av.. men jeg synes det er morro å lese om og skrive om .. mye interessant;=)

og maling har fektisk terapeutisk virkning på mange,, i perioder er det også min meditasjon.. forsvinner inn i fargenes verden for en liten stund..

deilig ;=)

I dag kommer tanta og onkelen til min samboer på lammestek hos ss.. så nå luketr det godt i huset...

blanding av rosmarin, hvitløk og lam... nam nam.. er veldig glad i lam jeg da.

Kjempe hyggelig å "prate" med deg og!

videre fin dag ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4734722
Del på andre sider

Hei og god mandag !

Deilig og tenke på at det snart er noen dager FRI....:-) Lam høres godt ut, er veldig glad i lam jeg også, mørt og lett...mmm. Så er det så mange varianter, prøv innbakt lam, oppskrift på matprat.no. Kjempegodt!! Laget det her om dagen, hadde middagsgjester, og fikk masse skryt..Hvis de ikke bare sa det for å være høflig da hihi..

I dag føler jeg meg ikke gravid,rart noen dager er sånn, magen er mindre og jeg glemmer at jeg er gravid..Gleder meg til å kjenne liv, blir litt mer virkelig da. Har kjent litt kiling, vet egentlig ikke om det er liv fra babisen, sies man kjenner det tidligere med nr. 2..

Ha det fint så lenge ,klem :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4737767
Del på andre sider

Hei hei og god tirsdag !

innbakt lam hørtes godt ut ja..

har hatt Bodupump time i kveld jeg da.. Sliten .. har enisjas nerve som plager meg litt.. antagelig må jeg bytte ut dn timen med vann aerobic.. men men .. jeg som elsker Body pump;=) ja ja,, kan jo gi full gass igjen om noen mnd;=)

Jeg har også dager jeg ikke føler meg gravid.. og magen synes nesten ikke heller.. før på kvelden .. da synes de¨n godt.. men det er vel litt luft og ?? føler meg innimellom som om jeg har lagt på meg sinnsykt mye , men da jeg var hos legen har jeg bare lagt på med 1,2 kg-- det er vel ikke så gæærnt det ?

har ei venninne som er 1 mnd lenger enn meg i graviditeten ,,, hun kjenner liv nå.. men det er også hennes flrste.. jeg ahr ikke kjent no enda, men gleder meg veldig .. får sikkert litt mer følelese med det hele da.. Jeg har også hørt at man kjenner det tidligere nåe man har fått barn før ja.. sjefen på jobben kjente det i uke 15/16 med nr 2...

Så morro... kanskje det er det du kjenner????

Så spennende;=)

stoor klem ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4746803
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Såå kos å sjekke om det ligger innlegg fra deg,og det gjorde det :-)

Jeg har ikke trent på to uker nå, har vært så innmari forkjølet.

Må komme i gang snart igjen, veldig lett og falle ut av god rutine.

Du opplever vel ikke det siden du er instruktør -:)

I dag er den store shoppedagen,gleder meg til det :-)Skal kjøpe litt mamaklær og nye gardiner, vi har bodd i denne leiligheten i 4 mnd.uten..Tenkte på sånne panelgardiner.

Var hos legen i går, fikk høre hjerteslag, 148..Kanskje jente da..:-)

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4748934
Del på andre sider

Hei hei !!

så morro! Nå ble jeg glad ;) kanskje jente ja.. det er så rart å tenke på.. gleder meg til å høre lyd jeg og ;)

vi skal også shoppe i dag .. materialer til oppussing .. vi renoverer og etterisolerer hele huset .. nå er det barne rommet som står for tur.. samboer'n er skikkelig handy man og fikser det meste selv.. men det koster .. men så blir det fint også ;) huset er fra sent 1800 så det trengs litt shining på det :)

Ja, det er fort gjort å falle ut fra trenings rutinen.. i hvertfall nå.. jeg må kutte ned på Body Pumpen jeg nå.. pgs isjas trøbbel.. det kan jo hende det gir seg ,, men forløpig gjør det litt for vondt etter timene..

så da erstatter jeg det med vann aerobic i steden .. æsj.. uvant å måtte stoppe når kroppen sier stopp-.. er vant til å presse meg litt ekstra .. men men .. får tidsnok tatt det igjen vel .. he he

det er barnepass på senteret så jeg begynner så tidlig jeg kan etter fødselen.. ;) babysvømming er det også der.. d må nok gubben være med og ;=)

rart å skulle bli 3... vi har bodd sammen i snart 6 år.. 3 siste i huset vi har kjøpt ( leier ..

ut til en kamerat og dattra i 2 etasje)

ja ja .. det blir sikkert en overgang.... men er ikke alt det ? HE HE

jeg har en lillesøster på 13 år og en lille bror på 25.. lurer på om jeg skal ta dem med på kino i påska;) bror bor i oslo , og går på arkitekt høgskolen så det er ikke ofte jeg ser han.. lille søster på steiner skolen ..

hun er ellevill etter å bli tante da.. det er morro ;)

Nå er det snart helligdager og avslappning;)

Godt å ha deg her inne ;)

stoor påske klem ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4749084
Del på andre sider

Hei hei -:)

Kjempefint med gamle hus, sikker masse arbeid men det blir nok fint til slutt! Vi bor i leilighet ,skulle egentlig kjøpe rekk-,ene-eller tomannsbolig,men så dukker denne leiligeheten opp så vi slo til. Ingen av oss er særlig handy så vi fant ut at leilighet var det beste ..Bra pris også 160 kvm.for 2.850,- Er så dyrt her !!

Det blir nok veldig spennende for dere å få et barn i huset, man blir knyttet til hverandre på en så annerledes måte. Tenk et nytt mennske som er satt sammen av dere begge-:)

Jeg om mannen får første sammen vi også, jeg har jo en fra før,men pappan døde for noen år siden,utrolig trist. Men så var jeg så heldig og traff denne fantastiske gode mannen jeg har i dag, er veldig takknemlig for det!! Han har ingen barn fra før.

Det ble masse shopping i dag..Klær og panelgardiner. Kjemefine!

Høres kos ut med kino, vi så Is tid 2 i går,veldig bra -:)

Kos deg masse ,klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4752173
Del på andre sider

Hei hei ! ;)

ja , at vi blir knyttet nærmere hverandre er helt sikkert,, det er så mye som endrer seg hos oss begge synes jeg ..

Så bra at du fant en ny mann.. Ikke noe er bedre enn å finne kjærligheten...han må jo glede seg enormt han nå da.. endelig bli pappa;)

Jeg sklal på istid 2 i morra med lillesøs;) det blir bra.. og lange flate ballær på søndag..det var ikke noe ledig i dag eller i går..

gleder meg ;)

Kos og klem ;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4758252
Del på andre sider

hei hei :-)

Nå er det late dager her,bare surret hjemme i dag, egentlig veldig behagelig..Men håper på å slippe sykemelding for tidlig,kan nok bli litt langsomt da...

Har kikket litt på nettet etter en strekkmerke krem, regner med det er genetisk, men greit for sikkerhets skyld.Brukte en sist,men husker ikke hvilken, fikk ingen strekkmerker da. Ser litt på Decleor el.Dermelogica. Kan bestilles mye rimeligere på nettet.

Ja ja det var en lang utredning om kremer..

Sikkert en kjemesøt lillesøster du har! Blir nok veldig spennende for henne å bli en liten tante,det er jo så morsomt med småbarn i den alderen,husker vi stor på fælt som trillepiker.

Kos dere masse på kino i morgen !-:)

Stoor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4758318
Del på andre sider

God morgen .. nå skinner påske sola;)

ang stekkmerker..

Var innom et parfymeri for å høre om dette med strekkmerker og snakka med venninna mi som er hudpleier.. hun sa at det var genetisk hun også .. hun på parfymeriet ville ikke anbefale meg en dyr krem, for hun mente selv at mandel olje eller druekjerne olje virket like bra , om ikke bedre.. så jeg kjøpte det.. mamma har ikke strekkmerker , så jeg satser på at det får ikke jeg heller.. men tro meg .. jeg kommer til å kjøpe krem jeg og etter hvert- for å være på den sikre siden..he he ;)

er jo nesten overhysterisk for strekkmerker.. ser etter hver dag jeg - allerede.. hi hi- det blir nok ikke bedre om noen mnd ;)

jøss visste ikke at det var rimeligere på nettet.. hvor går du inn da?

i dag skal jeg prøve å få med meg noen ut på tur.. det er sjo strålende vær.. på jeløya.. kjenne sjøluft i ansiktet.. det er godt det .. vår følelse..

Ha en super dag ;)

Stoor klem ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4760878
Del på andre sider

Hei !

Sjekk på nettstedene www.lookfantastic.com og www.strewberrynet.com (der har de Decleor også)

Jeg bestiller alltid fra lookfantastick.com, ca 40 % rimeligere enn i Norge,fri toll, veldig enkeltoggreit med bare 2-4 dg.levering. Pleier å bestille Dermolocia og Redken produkter til håret, det er det beste hårproduktet som finnes etter min mening-:)

Vi drar en impulstur til Valdres nå, blir bare til i morgen,skal besøke noen som hytte der,hører været er bra .

Ha en fortsatt fin påske:-)

Klemklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4761734
Del på andre sider

Hei hei !

Gode tips takk;) Håper dere koser dere i valdres.. vi har vært på lange flate ballær i dag -HELT SUPER RÅ film.. bør sees.. mamma som ikke liker fotball elsket den filmen også.. utrolig festlig.. kanskje ekstra for oss som bor så nerme fredrikstad ;)

Nå er det 1 dag igjen så er det jobb.. for sørtse gang på lenge gruer jeg meg skikkelig..

ikke bra ;)

begynner å bli tett i nesa også ... forkjøla.. men det går vel over ;)

strikker babytøy for harde livet og glemmer nesten forumet .. men veldig hyggelig å se at du hadde vært innom igjen;)

Håper du har hatt en fin ferie så langt og at alt står bra til.. og vet du hva?? satt hos venninna mi til langt på natt på fredag og skarvla.. drakk cola( pleier ikke det , men.. det var godt .. he he )

og plutselig var det som om en luft boble sklei litt på høyre side inni magen.. ca der hvor livmora skal ligg.. det var rart.. tenket først at det var luft.. for det er jo så tidlig.. men kan det ha vært no annet og tro ?

ble så spent.. det var liksom ikke som vanlig luft .. kanskej koffeinen fikk en reaksjon.. vet ikke jeg , men måtte smile for meg selv.. velger å tro det kanskje var babyen jeg da...

Stoor klem og nyt den siste dagen i påska;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4775678
Del på andre sider

Hei hei !

Ja det var det tilbake til det harde arbeidslivet igjen, har vært noen deilig avslappende dager i påsken.

Det ble en veldig rask tur til Valdres, dro opp fredag og hjem igjen lørdag. Hadde middagsgjester lørdag kveld,men jeg holdt på og sovne kl 10 på kvelden, he he merker at jeg blir litt fortere trett nå ja (",)

Høres veldig ut som det var den lille du kjente ja,kjennes ut som luft , men på en litt annerldes måte..Jeg mener også og ha kjent det nå..Blir så spennende med UL,har du fått time ????

Så denne evinnelige navndiskusjonen,nå er det Selma som er på topp her..Men det varer nok bare en ukes tid, blir nok å gå igjennom hele navneregisteret før babisen endelig kommer..hihi

Tenkte på å motivere meg til å starte med Silva igjen, det blir jo bare viktigere og viktigere med avslapning fremover i svangerskapet.

Håper isjasnerven ikke plager deg for mye !!

Ha det fint så lenge (",

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4793029
Del på andre sider

Hei hei !!

Ja, tilbake på jobb.. det var heltisk her i går, men håper dagen blir litt roligere i dag ;)

Jeg gleder meg veldig til ul jeg og men har ikke fått time enda..

løper i posten med en gang jeg hører noen uttafor.. gleder meg;)

Selma er kjempe fint synes jeg..

Isjias nerven er der den .. men det blir tydeligvis værre når jeg trener body pump.. gjorde det i går .. så det må jeg nok slutte med;) skal til akupunktur i dag .. så hjeløper nok det ;) har jo ikek tid til å ha vondt noe sted nå.. he he ;=)

det er nok ikek dumt med merv avslappning framover nei.. kjenner at det trengs;=)

Nå må jeg jobbe litt igjen ;=)

Ha en fin dag !

Klem;=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4716936-oktobermamma/#findComment-4797240
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...