Gå til innhold

Han har blitt så urolig i senga... =( Hva har jeg gjort?

Anbefalte innlegg

Gutten min har alltid sovet med en tynn nattpose på seg under dyna. Han har alltid sparket av seg dyna, og har jo blitt iskald, så derfor nattposen. Nå har det gått noen netter der han har trukket dyna godt opptil ansiktet, så da tenkte jeg at han kanskje ikke kom til å sparke av seg dyna, så jeg prøvde en natt uten nattposen, men bare med dyna... Det gikk bra det, men når jeg skulle ta han opp på morgenen så lå han jo feil vei i senga si jo. Han som alltid har ligget på samme plass uten å flytte på seg to cm. Jaja, tenkte jeg, da får jeg bare ta på nattposen igjen da. Nå har det vært tre netter at jeg må opp hver tredje time omtrent å legge han på plass fordi han ligger med hodet trykt uti kanten på senga eller oppi hjørnet, ellers så ligger han oppå bamsene sine. Uff... Hva kan jeg gjøre for å få han til å ligge rolig i senga?

Fortsetter under...

tror ikke det er noe vits i å prøve:-)

tulla her er veldig urolig i senga.ligger på kryss og tvers,uten dyne,så dyna over hodet, så på magen...osv.... jeg tar ofte dyna vekk og tar på henne sokker så hu ikke skal bli så kald.hu ligger ofte med bena oppetter rekkverket og en bamse i ansiktet.jeg lar henne holde på, hvis ikke får hu ikke sove.

hu har vært ekstra ille i det siste i forbindelse med tenner(5.5 mnd)

tror ikke det er mye du kan gjøre, med mindre du tenker på å knyte han fast til senga! hehe:) neida, bare tuller. du kan jo fjerne bamsene så han slipper å få noe over ansiktet da. er vel egentlig ikke lurt å ha masse kosedyr og sånt oppi senga i fare for at ansiktet blir tildekket.

Det virker som at han våkner når han blir liggende med hodet helt uti kanten på senga... Og han har bare to kosebamser i senga si, og de vil han ha, ellers så vil han ikke sove... Jeg lot han få ha de to bamsene i senga istedet for smokk.... Er babysafe et godt alternaltiv her tror dere? Eller vil han fortsatt klare å bevege på seg? Vil han klare å legge seg på siden i en babysafe?

hihihi, her ligger gullet oppå sengebeskyttern,med hodet under bamsene sine+++++++, ja han ser så og si overalt i senga hihi... men jeg har finni ut at han bare får holde på hehe.... men han har aldri våknet av at det er vondt da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...