Gå til innhold

April: Hva skal dere gjøre i påsken?

Anbefalte innlegg

I dag drar vi til fjells og blir borte hele påsken!! Gleder oss masse til å komme litt vekk fra "asfaltjungelen" og håper på drømmevær med mange pulkturer og appelsin og kvikklunsj i hytteveggen; )

Det bare å utnytte de få dagene jeg har igjen av permisjonen. Begynner nemlig på jobb igjen første dag etter påske. Både gleder og gruer meg, men ser jo at andre aprilmammaer har gitt positive tilbakemeldinger, så jeg håper ikke overgangen blir altfor stor...

Og så fyller godgutten vår 1 år siste dag i påsken! Skal selvsagt feire ham, men det blir større selskap når vi kommer hjem igjen.

Hva skal de andre aprilbarna gjøre i påsken? Blir det bypåske eller opp til fjells?

God påske til dere alle sammen!

Klem fra oss!

Fortsetter under...

Vi skal på "landet" Kommer fra ei øy med ca 60 fastboende.. (Ja, faktisk!!!) Så der skal vi, på besøk til mor og far. Vi samles hele familien. Det blir kjekt, ikke så ofte vi samles alle sammen. Kjekt å oppdateres litt. Ikke så mye å finne på der ute, så det blir nok en del håndarbeid og lesing på kveldstid, og TV ikke minst.. Gruer meg litt og, for huset er ikke så veldig stort, så det blir trangt! Måtte bygge hytte i hagen for å ha nok soveplasser til oss alle.. hehe.. Håper det blir bra vær så vi kan være litt ute.

God påske!

Vi skal trene på legging og soving i egen seng - og kanskje til og med på eget rom...

Har avlyst fjellpåsken til fordel for sovetrening med Sondre altså. Blir en dagstur til pappa og de sin hytte i Myrkdalen, og en dagstur til svigers sin hytte på Kvamskogen, men ellers skal vi være hjemme.

Har enda noen kasser som bør pakkes ut etter flyttingen, og ellers håper jeg å få tid til å gå på tur, lese, lime bilder i album...

Skal på jobb i barnehagen mandag og tirsdag da, men mange barn har fri, så det blir nok bare rolig og koselig. Skal ha Sondre med meg på jobb noen timer på mandag. Det gleder jeg meg til. Fra onsdag er det ferie :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...