Darth Vader Skrevet 8. april 2006 #1 Del Skrevet 8. april 2006 Fikk tilbud om 50% plass til småen fra august i dag - og det gir litt blanda følelser for meg. Skulle gjerne vært hjemme lenger - synes han er liten enda, men så har jeg også veldig lyst til å studere ett år nå fra høsten av. Og jeg prøver å fortelle meg selv at 50% plass er jo ikke mye, og jeg trenger jo ikke levere tidlig om morgenen eller hente sent heller. Og han er jo 14 mnd. når han begynner i barnehagen. Stakkars lille vennen min som skal i barnehage... Jeg vet jo at han kommer til å få det fint der. Vi har fått plass i samme barnehage som jenta mi går i - så vi kjenner jo alle fra før. Vi er innom barnehagen hver eneste dag når vi leverer, så han er jo heldig med det at han kjenner alle godt allerede nå. Skjønner ikke helt hvorfor jeg synes det er leit at vi har fått barnehageplass egentlig. Akk, jeg kommer vel over det når jeg får vennet meg til tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda33 Skrevet 13. april 2006 #2 Del Skrevet 13. april 2006 Dette blir til å gå så fint ! Så heldig han er som har sin storesøster på samme sted ! Trøst deg med at det er verst for deg, han kommer til å kose seg. De er jo ganske sosiale disse små gullungene ) Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalana Skrevet 17. april 2006 #3 Del Skrevet 17. april 2006 Vi fikk også plass til våre to små på snart ett og to år. Men vi takke nei til plassene, Fordi vi bestemte oss for at det tross alt bare er et år av livet vårt som de er så små. Tiden går så fort, men for vi får kontantstøtte for begge så økonomisk sitter vi ikke igjen med så mye ekstra med å jobbe mye av barnehageåret. Så lenge ungene har fornøyde foreldre er vel ungene fornøyde. Små barn har det også bra i barnehagen og de har det bra hjemme... Det viktigste er jo hva som føles riktigst for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 17. april 2006 #4 Del Skrevet 17. april 2006 Det kommer nok til å gå så bra så! Kjenner selv at jeg har mye seperasjonsangst inne! Hva er det du skal studere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 17. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skal studere ppu (praktisk pedagogisk utdanning). Nå begynner jeg å venne meg til tanken - men jeg er litt glad for at han bare skal gå 50%. Og som student så blir jo ikke dagene like travle som når man jobber. Kan komme litt senere i barnehagen og sånn heldigvis. Jeg har jo ei jente som begynner på skolen til høsten også, og eldstemann begynner i 3. klasse - så det er viktig for oss at det ikke skal bli så mye stress i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 18. april 2006 #6 Del Skrevet 18. april 2006 Ja da skjønner jeg at du har lyst på en hverdag som er mulig å gjøre fleksibel! Det høres ut som du har funnet en god løsning nå da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå