Gå til innhold

er det noen som vil gi bort barneklær ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg skal sende dem som privat og jeg betaler også selv og jeg betaler 700 kr pr eske,tenkte det var kanskje noen der ute som ville gi bort siden jeg ikke klarer å fylle hele den digre esken.bare det.jeg har gjort det i mange år.har også spurt folk som jeg kjenner og puttet alt jeg har fått i de eskene.alt går til fattige folk,det er en kirke som deler ut alt jeg sender.

Annonse

Jeg har masser av klær og leker,men om jeg skal gi noe,så vil jeg vite litt mer.

So foreksempel hvem er du?

Hvem er det som får tøye?

Er det en organisasjon?

Hvor i sør america skal tøye?

Og hva koster det at sende det til deg,eller at sende det direkte herifra til den plassen i sør america?

jeg skjuler meg ikke,deter ikke det dette handler om.hvis ingen vil gi noe så greit jeg tvinger ingen.jeg er fornøyd med det jeg gjør og er å hjelpe unger som trenger det.jeg kan også si det samma om deg,hvem er du? som sier at jeg skjuler meg.jeg bare spurte om noe som kanskje der skal kaste eller gi bort,det er lov å si nei.takk for alle svar.

Forstår heller ikke trangen til å vite nicket hennes, men det er flere som spør etter en adresse og kostnad uten å få svar. Er det ikke det som er det viktigste da?

18 innlegg uten å få svar på det viktigste for å gi bort klær til en god sak begynner å bli litt merkelig prioritering av svarvalg...

Så med andre ord skal vi gjette hvem du er, skrive ned en tilfeldig adresse, og håpe at tøyet havner hos deg?

Jeg forstår ikke helt dette her, tror jeg.

Jeg vil gjerne hjelpe, men vet jo pokker ikke hvor jeg skal sende det!

Hvorfor spør du om hjelp, for så å svare så kryptisk at ingen er i stand til å hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...