Gå til innhold

Til London med seks mnd gammel baby. TIPS??? (Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, ingen fare med det. Men lurte på om det det var noe spes jeg bør kjøpe som feks er spes billig osv. Evt om noen vet om noen spes bra butikker osv Er liksom ikke så vant til å se etter baby butikker når jeg er ute og reiser ;-)

hei!

bodde i london i flere år, og vi skal også reise over nå snart. det jeg faktisk tenker å kjøpe der er en reise vogn.

er utrolig mange fine barnebutikker der, som nevnt ovenfor er gap og next veldig bra. jeg synes mothercare har mye fint også...

men du må bare gå å se.har ofte litt annet på hennes også.ellers så kan du se etter debenhams:-)

god tur og kos deg masse!

Annonse

Viss du skal ha med vogn, må det vere paraplytrille om du har tenkt å bruke kollektivtransport. Undergrunnsbane med sportsvogn er IKKJE tingen! Det er berre eit par stasjonar i heile undergrunnssystemet som er tilrettelagt rullestol/barnevogn.

Vi var berre innom London for å reise vidare, men skal eg oppholde meg i London med baby nokon gong kjem eg til å ha med paraplytrille (viss eg skal GÅ nokon plass og handle), og ellersbruke bæresele. Det føles mykje tryggare på tube'en, då det ofte er veldig trangt/fullt - og folk er ikkje alltid så forsiktige av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...