Gå til innhold

Skal på babysvømming, men så har tante rød kommet

Anbefalte innlegg

uh. Kult er det jo ikke. Vi skal altså på babysvømming i dag som sagt. Har mensen nå, og lurte på hvordan det var å sette tampong så "tidlig" etter fødsel (det er litt over 7 uker siden). Slimhinner og visa versa er kanskje ikke helt inntakt? Jeg vil så gjerne være med på babysvømmingen, men hopper IKKE utti vannet MED mensen UTEN tampong.

Noen med svar? noen??

:)

Fortsetter under...

Tror ikke du har fått mensen, heller renselsen som ikke er helt over og da ville ikke jeg satt inn tampong. Ring og hør om instruktørene kan ta seg av ungen litt dersom du ikke kan sende pappa'en uti. Der jeg gikk var det ei som ikke var ferdig med renselsen og da tok instruktørene ungen uti en liten tur slik at de fikk følgt det de andre gjorde.

Annonse

Tusen takk for svar. :) Jeg fullammer ikke, derfor mensen. Mensenmurring har jeg hatt en god stund, faktisk i 2-3 uker intill mensen kom da. Var til seksukerskontroll (med meg selv) for en god og drøy uke siden og spurte om det virkelig var det jeg kjente. Hadde jo mensenmurring under graviditeten også, men det er det jo andre grunner til. Legen min sa at det nok var mensen som var i annmarsj. Begynte på minipillen etter dette legebesøket og vips, mensen.

Men jeg dro på babysvømming jeg. Kunne godt sendt pappan (han skulle jo uansett være med) men jeg hadde så lyst til å bli med i vannet jeg også. Det er jo så gøy å se hvordan jenta vår koser seg i vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...