SOMMER :) Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 "alle" vi møter spør om hun holder koppen selv når hun drikker. det gjør hun ikke. hun holder i tutekoppen, men klarer ikke å drikke av den. og slipper helt når jeg prøver å hjelpe. så det blir til at jeg holder den når hun skal drikke. hva gjør dere? noe annet "alle" spør om er om har begynt å klappe. absolutt ikke! :-) når jeg tar armene hennes og prøver så knyter hun hendene og armene og vil ikke. men syns det er moro når jeg prøver da... :-) klapper deres små?? det er ikke slik at jeg er stresset pga av det altså. syns bare det er så rart at så mange spør om akkurat dette...
fox`y Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Min holder koppen, men klarer ikke drikk samtidlig. så han må ha hjelp.. klapper noen ganger, men sjelden... blir stiv når jeg prøver å hjelpe han da...
Gjest Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Han holder både kopp og flaske selv... og drikker. Og han klapper, men vi får nok mye gratis lek for han ettersom søsknene hans er flinke å leker en del med han. (de er 4år og 3år)
Torpekjærringa Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Hun her holder ikke noe kopp selv - det må vi gjøre ja! Frøkna ligger å venter på å få servering :-) MEN.... Mini begynte faktisk å klappe denne uken og vinke ! Gjør det helt bevisst når vi spør om hun kan klappe - eller sier HEI HEI - da vinker hun med en gang.... hærlig vettu :-) ( mamma er ikke noe særlig astolt skjønner du.... hihi )
Gjest Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Snuppa her har holdt tutekopper og flasker selv siden hun var 3 mnd. Klarer å drikke selv av de hvis hun ligger, men sittende klarer hun ikke løfte de høyt nok. hi,hi Prøver å lære henne å klappe, men nei, det er visst ikke noe moro. Vinke gjorde hun før, men gidder ikke det mer... *hmpf*
-Lane- Skrevet 8. april 2006 #6 Skrevet 8. april 2006 Lillemor holder tutkoppen selv og drikker. Dette har hun gjort noen mnd. Hun klapper også. Klappe, klappe søte..
Lala82- Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Gutten holder tutekoppen selv men klarer ikke ä drikke av den hvis det er lite vann/saft i det,og hvis det er mye da er den alt for tung,sä han trenger hjelp.Han klapper selv og det har han gjort i en mnd. nä.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå