Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fødte for to mnd siden og ammer, og har enda ikke fått tilbake mensen. Når er det vanlig å komme tilbake i vanlig menssykus igjen?

En annen ting. Jeg er tilbake til normal vekt, dvs 22 kg minus, men har fortsatt litt slapp mage. Hva gjør dere for å få tilbake figuren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen , Hva er det? Gutten vår er nå 8mnd og har ennå ikke fåttmensen ijenn. Den kommer ikke tilbake før du slutter å full amme.

Magen får du bare stram ijenn ved å trene den opp.

Skrevet

Umulig å si når du får mensen igjen. Enkelte får den bare noen uker etter fødselen, mens for andre kan det gå 1 1/2 år eller mer. Jeg for min del har fått mensen igjen etter ganske akkurat 1 år etter hver fødsel.

Skrevet

Jeg fullammet, men fikk mensen tilbake etter tre mnd. Det var ikke noe kjekt i det hele tatt.

Skrevet

Med førstemann fikk jeg den tilbake etter 6 mnd, da jeg begynte med fast føde. Nå er minste jenta 5 mnd og har begynt med fast føde, men har ikke fått den enda.

Skrevet

Jenta er over 9 mnd, men jeg har ikke fått mensen enda.. varierer nok veldig.

Skrevet

jeg fikk mensen rett før hun ble 5 mnd... :( ammer ennå jeg..

Skrevet

Snuppa er 5 mnd, og jeg har ikke fått mensen tilbake ennå.

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake etter 10 uker. Skikkelig dritt.

Skrevet

Åjoda, den kan komme selv om du fullammer. Gutten min var 4 mnd og jeg fullamma han da mensen kom. Nå er det andre gangen mens jeg fullammer at jeg har mensen. Ikke noe gøy. Trodde jeg skulle slippe det mens jeg fullamma.

Skrevet

Fikk nettopp mensen etter å ha trappet ned på ammingen. Hun er snart 10 mnd

Skrevet

Fullammet til han var 5 mnd og fikk mensen tilbake etter 6 mnd. Magen min er fremdeles slapp etter 7 mnd, men det er fordi jeg ikke trener...:) Den har forøvrig strammet opp seg selv også, og rumpa trener jeg ved å gå masse. Litt rask gange under trilleturer, tar trapper fremfor heis osv...

Skrevet

Nattavvente da han ble seks mnd, det gikk to uker så var mensen der gitt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...