Gå til innhold

Når ta den første ølen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm.. husker ikke helt.. men var iallefall på julebord når småen var 7.. nesten 8 uker.. da drakk jeg en cider, to glass vin og en liten svak drink..nå når han er større hender det at jeg tar meg ett glass vin eller en halv øl, og ammer etter en time eller to..

Tok meg et halvt glass rødvin da lillegutt var 3 uker gammel. Ammet han og la han for kvelden og koste meg med et glass til maten. Visste da at han ikke skulle ammes igjen før tidligst om 4 timer. Tok meg et glass vin i helgen på hyttetur også - da var lillegutt 5 uker. Gjør det rett etter amming når jeg vet det er lenge til neste amming.

var vel 2-3 uker da jeg tok et 1/2 glass vin. det tar ca bare 1 -2 timer før det er ute av kroppen.

var ute på firma fest på tirsdag, og nå er jenta 6 uker. jeg drakk ikke mer en 2 glass vin, men jeg hadde pumpet meg og gav hun flaske til morgen etter. 10 timer fra siste slurk.. hadde ikke tengt det, men er litt hønemor jeg. men jeg tror det er viktig at du føler deg trygg når du gjør det.

kos deg med den ølen du:-)

Trorkanskje jeg skal det i påsken;)

Får besøk av søstra mi og vurdere å springe bort på nærpuben med sambo og ta en halvliter.

Men har en gnagende hønemorsamvittighet jeg og...

Men Liva får jo mme inni mellom nå oxo, så da kan jeg jo supplemere med det og:)

Annonse

Jeg drakk mitt første vinglass når hun var 3 mnd.... Så ammet jeg to tre timer etter...

Nå er hun 5 måneder og hun sover hele natten, så nå kan jeg godt ta to eller tre glass også... hehe...

Hvis jeg drikker flere glass så pumper jeg ut melk itilfelle hun våkner bare...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...